Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We haddeen het hier inmiddels op 4 computers! De suggestie van Marc Smulders /Tweakers werkt: ga via configuratiescherm naar geinstalleerde updates en verwijder update
KB3114409, dan werkt het idd weer als n zonnetje...
Zie mijn bericht eerder in dit topic.hallo Fred bedankt maakt het iets uit ik heb Windows 10 of kan ik toch het zelfde te werk gaan
m.v.g
Theo
Beste allen,
Het verwijderen van dit updatebestand in Windows 10 lost niet alleen het opstarten in veilige modus op.
Mijn Outlook 2010 onthield geen vast instellingen zoals het leesvenster onderin, het gemaximaliseerd openen van e-mails en automatisch openen van volgende e-mails.
Heb toen ook updatebestand KB3114409 verwijderd en alles werkt weer "normaal" zoals ik mijn Outlook 2010 heb ingesteld.
Dit ter info.
Groet,
Twan
P.s. Hoop wel dat dit updatebestand weg blijft, of dat Microsoft deze aanpast c.q. al heeft aangepast.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.