outlook 2010start uitzelf op in veilige modus

Status
Niet open voor verdere reacties.

muman2

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2011
Outlook 2010 start uit zichzelf op in veilige modus. geen idee waarom. Hoe kom ik daar weer uit.
(windows 2010)

groet,
Muman

Microsoft Office Outlook 2010 start alleen op in Veilige modus na updates

Waarschijnlijk hetzelfde probleem hier. Op een aantal Windows 7 pc's start Outlook wel normaal op en een aantal start alleen in veilige modus. Dit komt denk ik door de patch ronde van woensdag 9 december 2015 waarin diverse updates zijn geïnstalleerd.
Verschillende pogingen gedaan: Add-ins uitgeschakeld, Windows Search uitgeschakeld, Installatie hersteld, maar geen oplossing
Nu n.a.v. een tip update KB2553308 (update for Microsoft Outlook Social Connector 2010 32bit) aan het deïnstalleren.

Hetzelfde probleem

Sinds update van gisteren hetzelfde probleem. Ik gebruik windows 7, outlook 2010. Iemand een idee hoe dat op te lossen?

Dito bij mij!

Sinds gisteren start Outlook 2010 bij mij op in veilige modus, met als gevolg dat ook mijn Bullguard spamblokker niet meer als invoegtoepassing wordt uitgevoerd!

Ik heb al geprobeerd om een herstelprocedure los te laten, maar dat helpt ook al niet.

Wie weet een oplossing? :(

outlook start alleen op in veilige modus

Bij mij sinds gisterenochtend ook het probleem dat outlook 2010 alleen in veilige modus opstart. Ook ik gebruik Windows 7. De herstelprocedure heeft niets uitgehaald.
Zie hier een melding dat het mogelijk door update van 9 december wordt veroorzaakt. Tja en dan ?

Deze tip lees ik op tweakers; Even een puntje van aandacht voor de mensen met Outlook 2010. De update KB3114409 zorgt er bij een aantal mensen voor dat Outlook enkel in safe mode gestart kan worden. Na deïnstallatie is alles weer in orde.

Laatst bewerkt:
We haddeen het hier inmiddels op 4 computers! De suggestie van Marc Smulders /Tweakers werkt: ga via configuratiescherm naar geinstalleerde updates en verwijder update
KB3114409, dan werkt het idd weer als n zonnetje...

Inderdaad werkt de tip die ik op tweakers las om update KB3114409 te verwijderen bij mij ook.
Outlook doet weer gewoon 'ouderwets' zijn best.
:):):):):)

We haddeen het hier inmiddels op 4 computers! De suggestie van Marc Smulders /Tweakers werkt: ga via configuratiescherm naar geinstalleerde updates en verwijder update
KB3114409, dan werkt het idd weer als n zonnetje...

Ik werk met Windows 10: in "configuratiescherm" zie ik geen "geïnstalleerde updates". In Windows 10: Configuratiescherm --> Programma's --> Programma's en onderdelen --> Geïnstalleerde updates.

En ja! Het werkt weer als vanouds....

Laatst bewerkt:
Hij doet het weer

Goedemorgen allen,

De oplossing om KB3114409 te verwijderen werkte idd perfect ......... tot de nieuwe update van afgelopen vrijdag :(
Deze update zet KB3114409 gewoon weer terug.

Is er een mogelijkheid om dit te voorkomen (zonder de automatische updates uit te zetten natuurlijk) ????

Gr. Fred.

Goedemorgen allemaal,

hier hetzelfde probleem. Update blijft gedraaid worden. Zelfs wanneer ik het automatisch updaten uitzet.
iemand al een oplossing?

Vreemd. Bij mij staat automatische updates gewoon aan, maar de KB3114409 is (nog) niet opnieuw geïnstalleerd. Wellicht moet er een signaal naar Microsoft? :evil:

hallo ik zit met het zelfde probleem maar ik kan update KB 3114409 nergens vinden
heb wel al
herstel Micrsoft office outlook professional plus 2010 gedaan maar nog steeds start hij met mededeling veilige modes
m.v.g
Theo

Windhoos

Hoi twhendrix,

Weet niet welke versie windhoos je hebt. Bij windows 7:

Outlook afsluiten.

start - configuratiescherm - programmas en onderdelen - links: geïnstalleerde updates weergeven -
opzoeken in de lijst of ctrl+F en in zoekvenster (rechtsboven) KB3114409 ingeven.

Update komt dan boven drijven.

Je kunt deze dan verwijderen. Outlook weer opstarten en is dan weer ok.
Maar zoals gezegd kan het zijn dat na een herstart, deze update gewoon weer word geïnstalleerd.

Grt. Fred.

hallo Fred bedankt maakt het iets uit ik heb Windows 10 of kan ik toch het zelfde te werk gaan
m.v.g
Theo

Windhoos 10

Hoi Hendriks,

Vanaf configuratie scherm is in windhoos 10 denk ik hetzelfde. Bij windows 8 kom je daar door met je muis rechtsonder in het scherm te gaan staan. Verschijnt dan een keuze menu, met daarbij configuratiescherm.
Kan ook met je muis linksonder in het scherm op start gaan staan, rechtermuisknop, kies verkenner. Boven in keuze menu met configuratiescherm. Suc6. M.v.g. Fred.

Meer problemen met KB3114409

Beste allen,

Het verwijderen van dit updatebestand in Windows 10 lost niet alleen het opstarten in veilige modus op.

Mijn Outlook 2010 onthield geen vast instellingen zoals het leesvenster onderin, het gemaximaliseerd openen van e-mails en automatisch openen van volgende e-mails.

Heb toen ook updatebestand KB3114409 verwijderd en alles werkt weer "normaal" zoals ik mijn Outlook 2010 heb ingesteld.

Dit ter info.

Groet,

Twan

P.s. Hoop wel dat dit updatebestand weg blijft, of dat Microsoft deze aanpast c.q. al heeft aangepast.

Beste allen,

Het verwijderen van dit updatebestand in Windows 10 lost niet alleen het opstarten in veilige modus op.

Mijn Outlook 2010 onthield geen vast instellingen zoals het leesvenster onderin, het gemaximaliseerd openen van e-mails en automatisch openen van volgende e-mails.

Heb toen ook updatebestand KB3114409 verwijderd en alles werkt weer "normaal" zoals ik mijn Outlook 2010 heb ingesteld.

Dit ter info.

Groet,

Twan

P.s. Hoop wel dat dit updatebestand weg blijft, of dat Microsoft deze aanpast c.q. al heeft aangepast.

Heb het bestand nu verwijderd en inderdaad alles werkt weer alleen wil nu de printer niet meer afdrukken weet niet of dit daar ook iets mee van doen heeft
Allemaal bedankt en nog een mooie kerst en gelukkig gezond 2016
Gr Theo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan