bestandsbeheer voor winphone

Status
Niet open voor verdere reacties.

007jamesbond

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2007
ik heb een telefoon met windows 8.1 en ik wil bestanden zoals foto's, afbeeldingen, documenten van mijn telefoon op een usbstick zetten.
welke app moet ik daarvoor gebruiken?

Sluit hem aan op je PC, dan kan je alles zo kopiëen naar een USB stick of een HD van je PC.

attachment.jpg

Phone.JPG

Laatst bewerkt:
OFF-TOPIC:

Gebruik jij ook een Samsung SSD, edmoor? Mijn C: schijf is precies even groot als de jouwe:

2015-12-30.png

:rolleyes:

Ook 100 x 69.85 x 6.8 (mm)? :P

En inderdaad. Naast 3x een 2TB HD heb ik die Samsung SSD als systeemschijf.

Laatst bewerkt:
Klopt inderdaad! :D Ik heb de 850 EVO. Het is mijn eerste SSD en zit sinds vijf dagen in mijn laptop. Wat een vooruitgang t.o.v. de HDD die er eerste in zat! Ik ben van 1,5 minuut naar minder dan 10 seconden opstarttijd gegaan. De HDD (Hitachi TravelStar 7K1000) fungeert nu als gegevensschijf. Ik had die schijf nota bene gekocht omdat de enige 2,5" 7.200 RPM schijf is van 1 TB...

Ik heb ook de 850 EVO en na de firmware upgrade is die inderdaad lekker snel.
Zit bij mij in een nieuwe PC die ik heb aangeschat bij de officiële release van Windows 10 :D

Ik heb zojuist Samsung Magician geïnstalleerd en zie dat er nogal wat te optimaliseren is. Blijkbaar gebruik ik al de nieuwste firmware. Gebruik jij Samsung Magician ook?

Nooit van gehoord. Dus, nee.

2015-12-30 (1).jpg

Mijn laptop heeft helaas geen SATA 3 controller, maar ik ben nu al buitengewoon tevreden.

[EDIT]
Ik heb bij OS Optimization nu voor Maximum Reliability gekozen.
[/EDIT]

Laatst bewerkt:
Ok. Ik heb niet de retail uitvoering gekocht maar alleen de losse schijf.

Heren,

En nu graag ontopic blijven, is niet echt info voor de topicstarter.

bedankt voor de snelle reactie. ik vind het wel vreemd dat ik met een telefoon die op android draait wel bestanden op een usbstick kan zetten en met een telefoon die draait op windows niet en dan heb ik het over een dual usbstick. ik wil Satshow en de hele helpmij-bestuur bedanken voor het goede beheer/toezicht van dit forum en een fijn dag morgen en een heel gezond 2016.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan