Gmail op bureaublad?

• Onderwerp starter Onderwerp starter mnb
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mnb

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 apr 2004
Hoe kan ik Gmail op bureaublad plaatsen?

Ik heb een Gmail email adres, gebruik het ook op smartphone, via webmail lukt ook op laptop maar wil een direct te openen programma net als op smartphone. En hoe stel ik dan in dat ik vanuit websites direct hier naar door gelinkt wordt en niet naar bv live mail?

Dat kan eigenlijk met ieder willekeurig mail programma, Outlook, Thunderbird, Incredimail Windows Live Mail en ga zo maar door.
Dat je niet naar je webmail gaat maar naar het programma is een kwestie van het programma als standaard in te stellen.

Ja zoiets op bureaublad, klik programma. Zoals icoontje op smartphone klik ik zie mail.
Nu moet ik naar Chrome, adres opzoeken, via webmail kijken, niet handig vind ik.

Deze icoontjes linken naar de webmail toch?
En hoe zet ik zo eentje op het bureaublad?

Via de tegels op Wi 8.1 staat er ook geen Gmail tussen.

Gmail heeft dat kennelijk niet voor Windows 8.1. Dat was mijn vraag....
Raar eigenlijk maar okay ik doe het ermee

Ik heb Thunderbird er maar op gezet.

Laatst bewerkt:
Als ik daarop klik krijg ik 'een app op windows store zoeken' om ze te openen, en via adobe krijg ik melding dat het bestand schadelijk is.

Hoe kan ik die tegel Live Mail verwijderen? Niet via programma's verwijderen want live mail is er al af.
Nu heb ik twee mailprogramma's das ook niet nodig.

Laatst bewerkt:
:D Probeer maar ( ALS je dat wil ) die twee icoontjes onder downloaden nu en strakjes je kan ze gewoon gebruiken voor snelkoppelingen op je bureaublad naar G-Mail ....

Bekijk bijlage 255851

Nee dus. Dat is bij mij gewoon een plaatje. Kan ze openen met Photo gallery haha.

:( En dat is dus niet juist ! ........... geen virus ofzo ...:(

dat zijn gewoon twee iconen-bestanden dat ik net aangemaakt heb ...:(

vwtw77.jpg

:( En dat is dus niet juist ! ........... geen virus ofzo ...:(

dat zijn gewoon twee iconen-bestanden dat ik net aangemaakt heb ...:(

vwtw77.jpg

Sorry, ik krijg het bericht dat het schadelijk is en niet gecodeerd als ik ze wil downloaden...ik heb de eerste opgeslagen en als ik die open krijg ik alleen een plaatje. Als ik er hier opklik opent mijn gmail dat wel ;-)

Werkt prima ROYONIX.
Hierbij mijn normaal gesproken lege bureaublad, met nu het Gmail icoon onder het ruimteschip:
Bureaublad.jpg

En als ik erop dubbeklik gebeurt er dit:
Gmail.jpg

Zo doe ik dat soort dingen zelf ook altijd.

Laatst bewerkt:
:thumb: TNX edmoor ....:D

Zie ik dat je Star-Wars wallpaper hebt ...was je in bioscoop nieuwe film ook gekeken ?:D

Nog niet maar dat gaat wel gebeuren :D

Ik vraag Scotty wel me er naar toe te stralen :P
Nu weer on topic :)

:d Heh heh ...ooke ik zal je mijn coördinaten ook doorsturen ...:D

ik wil en toetsenbord en film ( ....... :o maar wil ik ook nieuwe PC Rise of the Tomb Raider game ! )

oookey inderdaad terug naar topic ....

Laatst bewerkt:
Ik ga het proberen dubbelklik dan en uitpakken? Want ik doe duidelijk iets niet goed....en eh bedankt voor je hulp ! Het klopt dus dat het een link is naar webmail en dat Gmail programma alleen op Android kan en niet op Windows?

Laatst bewerkt:
De bedoeling is dat je een snelkoppeling maakt daar de GMail website en vervolgens die snelkoppeling van zo'n icoontje voorziet die ROYONIX hier plaatste.
Het is ongeveer 10 seconden werk ;)

maar wil ik ook nieuwe PC Rise of the Tomb Raider game !

Ik ook, daar heb ik me op Steam al voor ingeschreven :D
Mannen blijven kinderen... :P

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan