Gmail op bureaublad?

• Onderwerp starter Onderwerp starter mnb
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
De bedoeling is dat je een snelkoppeling maakt daar de GMail website en vervolgens die snelkoppeling van zo'n icoontje voorziet die ROYONIX hier plaatste.
Het is ongeveer 10 seconden werk ;)

Nou hier niet hoor.Ik klik erop en krijg de melding die ik eerder noemde. Niet gedecodeerd/beschadigd bestand etc.
Ik ben er inmiddels al een uur mee bezig. Thunderbird installeren was idd 10 seconden.

Mail programma installeren, dat zei ik toch al.

En dat bestaat dus niet....
je kunt een snelkoppeling naar webmail maken maar een mailprogramma VAN Gmail bestaat niet.
Wel diverse andere waar je gmail in op kunt nemen...

Je bedoeld dat je die foutmelding krijgt als je dat bestandje van ROYONIX wilt downloaden? Probeer deze dan eens:
Bekijk bijlage GMailIcons.zip

:D Probeer maar ( ALS je dat wil ) die twee icoontjes onder downloaden nu en strakjes je kan ze gewoon gebruiken voor snelkoppelingen op je bureaublad naar G-Mail ....

Bekijk bijlage 255851

Ik klik erop met rechtermuisknop krijg dan link of afbeelding kopieeren etc. Dat is dus niet goed.

Je bedoeld dat je die foutmelding krijgt als je dat bestandje van ROYONIX wilt downloaden? Probeer deze dan eens:
Bekijk bijlage 255897

Okay die werkt ehhh. Maar nu heb ik alleen het plaatje op het bureaublad en dat is geen snelkoppeling naar Gmail.

Laatst bewerkt:
Ok :)
Welke browser gebruik je?

Chrome
Ik heb de andere browsers ook geinstalleerd

Heb je dat bestand uitgepakt en nu dus 2 Gmail icoontjes op je bureaublad?
En je weet hoe je vanuit Chrome een snelkoppeling naar een website maakt en er vervolgens een eigen icoontje aan toevoegd?

Laatst bewerkt:
Ik heb nu 1 Gmail icoontje op het bureaublad en inmiddels een snelkoppeling van Postvak in van Gmail met Chrome icoon. Hoe ik ze samenvoeg weet ik niet.
Of dit handig is weet ik ook niet ;-)

Jammer dat het Gmail programma niet gewoon op een laptop of PC gezet kan worden, er is nog wel wat verbetering mogelijk zeg ...

oeps ..
Sorry daar

maar mnb snelkoppeling van G-Mail weet je maken ..toch ?? :(

Laatst bewerkt:
Dat GMail programma is niks anders dan een app die de website opent. Dus eigenlijk gelijk aan een snelkoppeling in Windows. (Kort door de bocht gezegd)
Klik met rechts op die snelkoppeling en kies Eigenschappen.
Klik nu op Wijzigen icoon, klik op Bladeren en blader naar zo'n .ico bestandje van ROYONIX, dubbelklik erop en klik op Ok en nogmaals op Ok.
Gmail.jpg

Laatst bewerkt:
Heb zelf geprutst en is gelukt idd op de manier zoals Edmoor aangaf en met het icoon.
Via veranderen van het icoon van de snelkoppeling. Blijft natuurlijk snelkoppeling naar webmail. Dat bedoelde ik. Bij android is het een programma als Thunderbird etc.

Hoe haal ik die tegel met mail weg? Dat zou live mail moeten zijn maar die heb ik verwijderd. De tegel in Wi 8.1 dus.

Laatst bewerkt:
Ja uiteraard weet ik dat

En daar gaat ook om, .... dat is dat ! je moet alleen maar nog icon ( van gemaakte G-Mail op je bureaublad ! ) zoals dat edmoor je verteld heeft veranderen ..:D

Hoe haal ik die tegel met mail weg? Dat zou live mail moeten zijn maar die heb ik verwijderd. De tegel in Wi 8.1 dus.

Klik met rechts op die tegel en kijk of je de keuze: Losmaken van Start ziet.
Klik daar dan op.

Nou das toch ook ook gek als ik nu op die icoontjes van ROYONIX klik dan downloaden ze gewoon goed.
Vreemd..
Ik wilde even kijken wat daar nu eigenlijk mis ging.

Hartelijk dank voor de hulp allemaal :)

Graag gedaan :)

:d Kijk nu is het dus gelukt ? :thumb: ( ook graag gedaan :D )

@ edmoor neem ik aan dat jij zoiets weet :( ?? ==>> KLIK Eerder PC ! :D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan