Die usb is er enkel om de dongle van stroom te voorzien, je wil het beeld toch draadloos versturen?
Je hebt dus: dongle met HDMI --> HDMI female naar DVI male verloopje --> DVI male kant verloopje in de beamer.
Zorg ervoor dat de dongle stroom heeft, in dit geval zal je dat via een stekkerdoosje/stopcontact kunnen doen met een dergelijke omvormer die bij vrijwel elke mobiele telefoon zit.
Vervolgens kan je verbinding leggen tussen de dongle en je laptop (draadloos) en beeld versturen.
Voor film-beeld 1-op-1 van de laptop door te sturen is denk ik de Wireless Display het beste, maar dat kan edmoor je mogelijk vanuit zijn ervaring vertellen. Ik heb enkel een Chromecast in huis.
Bedenk je wel: je beamer kan enkel beeld geven, dus je moet het geluid op een andere manier oplossen!
Dus via een dergelijk toestel: http://www.pdashop.be/product/23240...66584-232406&gclid=CODe2suEncoCFYu4GwodT0ECTQ
...moet dit wel lukken? Het geluid bestuur ik dan wel via de laptop die ik kan verbinden met de stereospeakers hier