importeren e-mail vanuit outlook naar mail (windows 10)

• Onderwerp starter Onderwerp starter ro2b
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ro2b

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2008
Hoi allen,

Vanmiddag een laptop aangeschaft met Windows 10 met een standaard emailprogramma (Mail). Alles ingesteld en het werkt, maar.....

Ik wil nu de oude emails van de vorige laptop overzetten naar deze. Vroeger kon dat met het importeren van een PST-bestand maar ik zie in mail geen importeer-functie. Ik kan hier ook niets over vinden op fora en MS site.

Is dit wel mogelijk? En zo ja, hoe?

Alvast bedankt,

groet
Robbert

Als jij Windows mail gebruikt, dan neem ik aan dat je je met een live, hotmail, msn of outlook.com account hebt aangemeld, of heb je een pop3 account aangemaakt in Windows mail?
Als je mails wil overzetten vanuit een andere machine en je hebt het over .pst, dan heb je het over Outlook. Kun je niet Office (Outlook) op de nieuwe machine installeren en vervolgens d.m.v. exporteren en importeren datgene bereiken wat jij wil bereiken?

Laatst bewerkt:
Kun je niet Office (Outlook) op de nieuwe machine installeren en vervolgens d.m.v. exporteren en importeren datgene bereiken wat jij wil bereiken?

Deze Windows Mail wordt door MS aangeboden, dan mag ik toch wel verwachten dat ze ook een importeer functie voor PST hebben? Moet ik anders weer een MS-Officepakket aanschaffen?
En, de eigen accounts zijn met POP3 ingesteld en werken ook prima.

Zou toch wel heel sneu zijn als dit niet mogelijk is ;-(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan