Helaas, da's niet zo. Teneinde heel zeker te weten dat ik geen onzin zou gaan schrijven als reactie op dit (nieuwe) probleem, heb ik zojuist mijn eigen (profiel) emailadres veranderd naar het mailadres dat ik jarenlang hier op de Helpmij heb gebruikt. Dit werd probleemloos geaccepteerd. Vervolgens heb ik tien minuten later het mailadres weer terug veranderd naar het adres van een kwartier daarvoor en ook dat werd probleemloos geaccepteerd.
Beide adressen waren dus al eerder door mij gebruikt.
Jij doet kennelijk iets niet helemaal juist. Misschien 'stoei' je wel met de respectievelijke bij de accounts behorende wachtwoorden waardoor de mailadresverandering niet wordt geaccepteerd?
Misschien is dit het probleem :
als je naar het scherm gaat waar je je mailadres wil gaan wijzigen, dan moet je eerst een wachtwoord invoeren. LET OP! Da's het wachtwoord van het account waarmee je ingelogd bent en niet het wachtwoord van het mailaccount dat je wil gaan invoeren (een andere dus).
Kom je er nog niet uit, neem dan even contact op met de beheerders van de Helpmij.
Je hebt de laatste dagen wel fors pech met het hele mail / account / Outlook / Microsoft, mail gebeuren, want ik zag dat je omtrent de mail problematiek op een ander forum ook tegen dingen aanliep. Ik hoop dat dat allemaal is opgelost. (het was nogal omvangrijk dus ik heb dat niet allemaal 'tot mij genomen'.