• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Vakantiekalender

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peterhs

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2015
Hallo allen,

Ik wilde vragen of er in excel een mogelijkheid is op een vakantiekalender te gaan maken.
(de standaardoptie kalender heb ik hier niet beschikbaar en is volgens mij niet wat ik zoek)

Ik zou +-20 personen hun vakanties in willen voeren in een gemaakte jaarkalender.
Dit wil ik nog wel overzichtelijk kunnen zien op 1 pagina.
Indien mogelijk overlappende periodes weergeven.
Graag hoor ik de opties die ik hierin heb om het te maken.

Alvast bedankt :thumb:

Peter

Ik weet niet welke versie van Office je hebt maar probeer dit:
Start Excel > ga naar Bestand > Nieuw > zoek in de sjablonen naar 'kalenders' > kies de gewenste kalender

Welke het beste is zul je zelf moeten uitzoeken.

Ik weet niet welke versie van Office je hebt maar probeer dit:
Start Excel > ga naar Bestand > Nieuw > zoek in de sjablonen naar 'kalenders' > kies de gewenste kalender

Welke het beste is zul je zelf moeten uitzoeken.

Of het de versie is weet ik niet, maar dit bedoelde ik in mijn orginele post. Dit heb ik niet staan. Toch bedankt.

Zou dit iets voor u kunnen betekenen?

Ik denk dat zoiets wel zou kunnen werken. Niet iedereen heeft toch in dezelfde maand vakantie.
Super bedankt. Gaaf dat sommigen zoiets kunnen maken.

Hoe zou ik enkel het onderdeel (hele dag verlof ) als verlof kunnen laten zien en de rest weg? (rest is niet nodig)

Groeten Peter

Laatst bewerkt:
Misschien kan je hier iets mee ?

Klik op Start
Klik in de ComboBox de naam aan
Vul in TextBox 1 de begindatum in
Vul in TextBox 2 de einddatum in
Klik op Invoeren

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug