Ad by advertise spyware ?

• Onderwerp starter Onderwerp starter bgt
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

bgt

Gebruiker
Lid geworden
21 jun 2013
Hoi,

sinds een paar dagen verschijnen er op websites in Firefox (zie foto's) opeens bepaalde woorden in onderstreepte capslockletters die, wanneer je er met de cursor op gaat staan, advertenties van 'ad by advertise' laten zien. Weet iemand hoe ik hier vanaf kom ? Ik heb al Spybot, Malwarebytes en een virusscan uitgevoerd, maar niks heeft geholpen. Bedankt.

Bijlagen

• foto 1.JPG
    foto 1.JPG
    38,6 KB · Weergaven: 64
  • foto 2.JPG
    foto 2.JPG
    44,7 KB · Weergaven: 64
@bgt : het 'toeval' wil dat iemand die bijna dezelfde naam heeft als jij (bgh: familie van je? ;) ), een 101% identiek probleem heeft, Klik
Ik had ook daar graag willen verwijzen naar het topic hier, maar helaas mag daar in de virussectie niet door iedereen in een topic worden gereageerd.

Misschien is het handig dat je in dat andere topic even attendeert op de hier aangeboden suggesties (en omgekeerd) dat scheelt mensen die willen helpen wellicht wat tijd?

Laatst bewerkt:
@bgt : het 'toeval' wil dat iemand die bijna dezelfde naam heeft als jij (bgh: familie van je? ;) ), een 101% identiek probleem heeft, Klik
Ik had ook daar graag willen verwijzen naar het topic hier, maar helaas mag daar in de virussectie niet door iedereen in een topic worden gereageerd.

Misschien is het handig dat je in dat andere topic even attendeert op de hier aangeboden suggesties (en omgekeerd) dat scheelt mensen die willen helpen wellicht wat tijd?

Da's m'n opoe. :] Dank voor jullie tips, maar ik heb firefox gewoon gereset waarmee het probleem verholpen is. Toch bedankt voor de moeite. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan