Laptop start random op zonder BSOD of iets

Status
Niet open voor verdere reacties.

pretrller

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2013
Hallo,

ik weet niet of dit het goede plekje ervoor is maar ik stel de vraag mijn laptop start random tijdens het gamen hij doet het na ongeveer 20 min ofso ik krijg geen BSOD of foutmelding te zijn
mijn specs
i5-4210u
6gb ram
nvidia gt 820m 1gb
1tb hardesschijf
windows 10 x64

ik heb allee drivers geupdate en overheaten is het volgens mij ook niet weten jullie hier meer over?

En dit gebeurd alleen als je gamed..? Of ook als je met andere dingen bezig bent..?

Start opnieuw op neem ik aan ? Hij slaat dus af ?

Temps al eens gemeten ? Je zegt "volgens mij niet " heb je dat gecontroleerd dan ?

Start opnieuw op neem ik aan ? Hij slaat dus af ?

Temps al eens gemeten ? Je zegt "volgens mij niet " heb je dat gecontroleerd dan ?

random tijdens het spelen van bijvoorbeeld csgo start hij opnieuw op. wat is een goed progamma om dit optemeten dan?

En dit gebeurd alleen als je gamed..? Of ook als je met andere dingen bezig bent..?

alleen met gamen

Laatst bewerkt door een moderator:
Speccy laat je dat zien (en nog veel meer).

oeps, bijna in dezelfde minuut.... ;)

Nou, dan weet TS iig dat het een betrouwbaar tooltje is...........

Laatst bewerkt:
ik heb met open hardware monitor getest en dat kwam alleen met mijn videokaart op 90 graden en mijn cpu op 80 maar ik speel ook battlefield 3 op medium tot hoog om hem goed tetesten wat denken jullie? een cooling pad nemen dan maar?

De waardes zijn voor een laptop die flink belast wordt niet echt schokkend.

En wat verteld windows logboeken, als de lappie herstart zonder bsod, dan staat die optie uit.

ik weet niet zo goed waar ik voor moet zoeken heb wel deze gevonden "De vorige afsluiting van het systeem om 13:07:43 op ‎15-‎3-‎2016 is onverwacht gebeurd" maar bij die tijd kan ik verder geen error vinden wel heb ik vaak win32k waarschuwwing rond die tijd staan

download whocrashed, en plaats hier wat de uitkomst is.

hallo sorry voor de late reactie maar whocrashed kan geen dumpbestand maken wat nu?

hallo bedankt voor jullie hulp ik ga dit proberen en jullie horen over een week wel weer hoe het is gegaan daarna sluit ik deze vraag

hallo,

ik heb nogmaals is gekeken naar de problemen en ik kwam er achter dat hoe ik mijn laptop gebruik overheating veroorzaakte(dom van mij) want namelijk ik gebruik een externe monitor en mijn laptop beeldscherm de laatste tijd niet meer maar de fan zit in die sluiting er van waardoor hij heel veel hitte blokeerde bedankt voor de hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan