Lumia 800 diverse updates downloaden, maar welke en hoe?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Miauw
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Miauw

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 okt 2003
Ik heb een oudere Lumia 800 van Nokia met Windows er op, maar wil graag het één en ander updaten als het kan, als eerst de software versie, deze staat nu op 7.5, maar kan deze wel omhoog?

Er is mij verteld dat ik in de Windows store moet zoeken naar "Update advisor", maar ik kan geen Windows store vinden, of heet dat anders dan mij dat verteld is?

Zo ja, waar moet ik naar zoeken en hoe?

Verder zou ik als het mogelijk is de volgende programma's installeren:

Watssapp
Facebook
Voip
Viber
Tango
QR code
streepjes code
Vertaal programma, het liefst met spraak, maar welke?

Ik maak alleen gebruik van wifi als het om data gaat, maar gelukkig is dat steeds vaker op meer plaatsen beschikbaar.

Het kan zijn dat bepaalde programma's niet voor Windows Phone beschikbaar zijn, maar ik heb ergens opgevangen dat Windows een omzet programmatje zou hebben zodat ook Android app's toch omgezet kunnen werken, maar klopt dat ook?

Verder wil ik de programma's die op mijn Lumia 800 standaard zitten ook graag updates, het gaat bijvoorbeeld om navigatie waar ik ook nog weinig van begrijp om er mee te werken, kortom, welke programma's zijn beschikbaar voor mijn Windows Phone en als eerst, kan ik de Windows versie 7.5 updaten naar een nieuwere versie?

Et zit standaard navigatie op mijn telefoon, maar hoe werkt het en kan ik het ook als voetganger en fietser instellen, en als het kan dan ook nog gesproken zodat ik niet continu op het scherm hoef te kijken, zodat ik ook op het verkeer kan letten wat wel zo belangrijk is?

Als ik de Windows versie van 7.5 naar hoger kan opwaarderen zonder de telefoon om zeep te helpen, hoe werkt dat?

Graag alles stap voor stap, want ik moet mij er flink in verdiepen en heb er vrijwel geen ervaring mee.

De Lumia 800 heeft standaard 8GB aan boord, maar is niet uit te breiden.

Alvast dank voor de moeite.

Laatst bewerkt:
Als eerst zou het updaten van de Lumia 800 al handig zijn, de rest van het lijstje komt later wel.

Oeps, dat bedoel je al, maar hoe verwijder ik het programma van deze laptop met Windows 10? Dit is namelijk niet mijn laptop, echter moet ik nog naar een tijdelijke laptop op zoek waar ik Windows 7 en of 10 op kan draaien, bijvoorbeeld een dual care met 4GB geheugen, dat is voor 1 a 2 jaar en dan stap ik op een nieuwe laptop over.

Laatst bewerkt:
Je kan je L800 naar Windows 7.8 updaten. Windows 10 zit er op die telefoon niet in.

Je kan je L800 naar Windows 7.8 updaten. Windows 10 zit er op die telefoon niet in.

Ik denk dat ik eerst de boel moet leeg maken, veel staat er nog niet op, dus dat is geen enkel probleem, alleen weet ik nog niet hoe.

De link van "manamana" geeft een download "ZuneSetupPkg" die ik moet activeren wat inmiddels al gebeurd is, echter is dit niet mijn computer, dus dat programma moet er ook weer af, maar hoe doe ik dat, waar kan ik het programma verwijderen?

Windows 10 zit er niet in, dat vermoede had ik al, maar dat is ook geen probleem voor mij, ik wil het toestel gebruiken zover dat mogelijk is.

Ik krijg steeds meldingen dat mij LIVE id niet klopt, wat doe ik verkeerd?

Ik denk dat ik zover er wat op het toestel staat de boel helemaal leeg haal, dan kan ik goed en duidelijk opnieuw beginnen en stap voor stap te werk gaan, echter hoop ik op goede hulp, ik heb geen ervaring met smartphones, met Windows Phones hebben heel weinig mensen ervaring, dus dat gaat nog een uitdaging worden.

Zit ik ook nog met de laptop waar ik nu op zit, die is niet van mij, dus het geïnstalleerde programma moet er af, Windows XP ken ik wel, maar hoe zit dat met Windows 10 die op deze laptop draait, want ik kan het niet vinden?

Laatst bewerkt:
Als eerst zou het updaten van de Lumia 800 al handig zijn, de rest van het lijstje komt later wel.

Oeps, dat bedoel je al, maar hoe verwijder ik het programma van deze laptop met Windows 10? Dit is namelijk niet mijn laptop, echter moet ik nog naar een tijdelijke laptop op zoek waar ik Windows 7 en of 10 op kan draaien, bijvoorbeeld een dual care met 4GB geheugen, dat is voor 1 a 2 jaar en dan stap ik op een nieuwe laptop over.

Probeer dit eens. Het staat ook allemaal in mijn eerdere link die ik je gaf. Bekijk en bestudeer dit eens op je gemak.

https://www.microsoft.com/nl-nl/mobiel/support/product/lumia800/softwareupdate/

Dit zou moeten lukken om in te loggen met je Live ID, mits je wachtwoord en je naam klopt natuurlijk.

https://login.live.com/nl

Windows XP kun je wel vergeten. Daar komt niet meer van qua updates binnen. Dus windows XP wordt niet meer ondersteund.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan