Van Windows 10 naar Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

wesley1995

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2012
Hallo allemaal,

Ik heb laatst een nieuwe laptop gekocht (Acer ES17).
Hier stond standaard Windows 10 op geïnstalleerd.

Nu loopt de processor vrij wel vaak 100% (in taakbeheer) wanneer ik iets open.
Het openen van de browser gaat al met poblemen (traag, heel traag)

Nu heb ik op de website van Acer gekeken of er stuurprogramma's zijn voor mijn laptop voor Windows 7.
Helaas kon ik hier geen Windows 7 vinden maar wel Windows 8 en Windows 8.1

Op het moment dat ik Windows 7 installeer op mijn laptop doet niks het behalve de CD-ROM speler.
Dit komt dus hoogstwaarschijnlijk omdat de drivers niet geïnstalleerd zijn van alle hardware.

Bestaan er ook universele drivers voor de USB poorten, Internet/wifi driver?

~ Wesley

de kans is groot dat de 8.1 drivers werken, maar zeker is dat nooit.

windows 8 drivers zullen hoogstwaarschijnlijk niet gaan werken onder windows 7, andersom zou wel kunnen.
Wil je perse naar win 7 zal je per onderdeel van het moederbord van deze laptop naar de fabrikant moeten gaan en hopen op win 7 drivers. Echter acht ik die kans niet groot.
Er zullen wel thirdparty drivers te vinden zijn maar dat zou ik je afraden.

windows 8 drivers zullen hoogstwaarschijnlijk niet gaan werken onder windows 7, andersom zou wel kunnen.
Wil je perse naar win 7 zal je per onderdeel van het moederbord van deze laptop naar de fabrikant moeten gaan en hopen op win 7 drivers. Echter acht ik die kans niet groot.
Er zullen wel thirdparty drivers te vinden zijn maar dat zou ik je afraden.

heb er al meerdere op win 7 geïnstalleerd met 8.1 drivers, werkt vaak perfect maar is wel wat zoekwerk, ik installeer dan wel eerst win 7, en installeer daarna de drivers.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan