Geachte helpers,
Als allereerst wil ik jullie allen bedanken voor het goede helpen met mijn vorige vragen. Ik denk zelf dat ik een hele lastige vraag heb.
Mijn vraag:
In de cellen b16 t/m b23 heb ik dropdowns zitten en als ik in 1 van die cellen b.v. Feestdaguren / buitengewoon verlof selecteer dan moet ik uiteraard invullen op welke dag(en) de Feestdaguren uren zijn. Stel de feestdag valt op maandag dan vul ik achter Feestdaguren / buitengewoon verlof op maandag in cel ag19 8 uren in.
Nu wil ik dat excel automatisch de uren invult in cel ag27, omdat het maandag is achter Feestdaguren / buitengewoon verlof. Dus excel moet kijken naar wat de gegevens in b16 zijn en op welke dag de uren zijn ingevuld. Excel moet dat met alle dagen doen bij Feestdaguren / buitengewoon verlof en bij de andere gegevens ook. Mijn vraag geldt voor de cellen b16 t/m b23.
Bekijk bijlage voorbeeld.xlsx
Wie o wie kan mij helpen ? Ik hoop dat het mogelijk is
Als allereerst wil ik jullie allen bedanken voor het goede helpen met mijn vorige vragen. Ik denk zelf dat ik een hele lastige vraag heb.
Mijn vraag:
In de cellen b16 t/m b23 heb ik dropdowns zitten en als ik in 1 van die cellen b.v. Feestdaguren / buitengewoon verlof selecteer dan moet ik uiteraard invullen op welke dag(en) de Feestdaguren uren zijn. Stel de feestdag valt op maandag dan vul ik achter Feestdaguren / buitengewoon verlof op maandag in cel ag19 8 uren in.
Nu wil ik dat excel automatisch de uren invult in cel ag27, omdat het maandag is achter Feestdaguren / buitengewoon verlof. Dus excel moet kijken naar wat de gegevens in b16 zijn en op welke dag de uren zijn ingevuld. Excel moet dat met alle dagen doen bij Feestdaguren / buitengewoon verlof en bij de andere gegevens ook. Mijn vraag geldt voor de cellen b16 t/m b23.
Bekijk bijlage voorbeeld.xlsx
Wie o wie kan mij helpen ? Ik hoop dat het mogelijk is
