• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

formule wijzigen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mr0007

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2013
=ALS(OF(E23="";E23=0);"";ALS(E23=1000;" test 1";ALS(E23<1000;E23&" test 2")))

ik zou graag willen dat als de tekst test 2 verschijnt het in cel P26 verschijnt
kan iemand helpen

MVG mr0007

het in cel P26 verschijnt
???

En in welke cel staat je formule nu dan??? Je kan NIET in bijvoorbeeld cel B1 je formule hebben staan en dan het resultaat laten verschijnen in cel P26. Dan zal je in die betreffende cel een soortgelijke ALS formule moeten opbouwen.

ok, ik snap nu dat ik ook een formule in P26 moet hebben die dan samen werkt met de formule M23 in dit geval daar staat ie in de formule, dat word even een hersen kraker voor mij, ik ga het proberen voor elkaar te krijgen.
dank u wel voor de reactie
MVG mr0007

Dan zou ik er dit van maken...
Cel M23: =ALS(E23=1000;"test 1";"")
Cel P26: =ALS(EN(E23>0;E23<1000);"test 2";"")

Vooral niet te moeilijk willen denken. ;)

ik zie dat ik een fout maak met de vraag stellen, bij de formule hoort nog wat tussen ik zag het te laat, sorry daarvoor, wat wel klopt, en wat ik nu wel inzie, dat ik in cel M23 en cel P26 formule moet maken, ik zet deze vraag op opgelost, jammer dat ik het te laat zie, ik ga er mee verder kijken of ik het nu kan oplossen, mocht het niet lukken vraag ik nog een keer hulp

MVG mr0007

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan