W10 activeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hoogje

Gebruiker
Lid geworden
8 jun 2009
Ik verschijnt continu een melding dat ik W10 moet activeren, via instellingen.
Helaas staat daar dat het niet kan, met code 0xC004F012.
Handmatige activatie lukt ook niet.
Wie het weet mag het zeggen!
Alvast bedankt.

W 10 activeren

Hoi,
Het betreft hier een gratis update van W7 naar W 10.
Sorry dat ik dat niet vermeld had.

Van welke versie naar welke versie ?

In principe gaat de activatie vanzelf tijdens de upgrade of heb je een schone installatie gedaan ?

Ik heb ± 3 maanden Microsoft de omzetting naar W10 's nachts automatisch laten omzetten. W10 home.
Waar kan ik de versie zien?

Hallo,
Is er nog iemand die de oplossing weet?
Vast bedankt.

Neen, want in bericht #5 vermeldt Hoogje duidelijk:
Je hebt helemaal gelijk...maar dan is het wel super onlogisch en onhandig om dit probleem nu pas aan te kaarten... je verwacht het totaal niet (ik had dus beter moeten lezen... :o )
Stel dat je opnieuw zou moeten upgraden... vanaf na het terug zetten van een image van de vorige Win..... dan kan dat niet meer gratis.

Nee, het is niet super onlogisch, want deze melding kreeg ik pas een week geleden.
Begrijp ik nu goed dast er niets meer aan te doen is?

In bericht #2 en in bericht #9 staat al eventjes een onbeantwoorde vraag te blinken.

Nou voor alle duidelijkheid,
Ik heb op een legale wijze W 10 gedownload van de Microsoft site. Door het akkoord gaan met het pop up aanbod om door Microsoft te laten uitvoeren.. te laten uitvoeren. En zo geschiedde. Dat is enige maanden geleden en een week geleden kreeg ik voor het eerst de pop up met de mededeling om te activeren.
Als ik naar instellingen ga zie ik en melding dat de automatische activatie niet is gelukt. Dus handmatig ingedrukt, maar ook dit zondert resultaat.
Ik was dus niet te laat met omzetten van 7 naar 10. Wat wil je nog meer weten? Vast bedankt.

Die Windows 7 waaruit je vertrok, vanwaar is die afkomstig ?

Je kocht hem nieuw of tweedehands ?

Een merk PC of een samengestelde PC ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan