Aanmaak knop op Rapport-scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Genkenaar

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2016
Ik ben een amateur acces gebruiker. Ik wil op een "Rapport" weergavescherm een "knop" plaatsen zodat hij dit rapport sluit en opnieuw datzelfde rapport opent zodat hij een nieuwe "zoekopdracht" die aan het begin (bij het openen) van het rapport staat kan uitgevoerd worden.
Wie helpt mij verder? Alvast bedankt.

Verkeerde techniek (in mijn ogen). Gebruik een formulier om de selectie/zoekopdracht uit te voeren en keer bij het sluiten van het rapport terug naar het zoekformulier. Veel simpeler. En beter voor de gebruiker.

Waarom en Hoe

Ben geen kenner en zie niet in waarom formulier i.p.v. rapport. Graag een woordje uitleg graag.
Hoe leg ik dit dan aan boord?
Beginnersvraag, maar zo leer ik het ook. Is voor mezelf dus als het werkt ben ik tevreden.

Ben geen kenner en zie niet in waarom formulier i.p.v. rapport. Graag een woordje uitleg graag.
Dat vind ik wel een mooie zin eigenlijk: ofwel je bent een kenner en ziet de zin er niet van in, ofwel je bent geen kenner en snapt niet waarom je een formulier moet gebruiken. :) Ik ga maar even van de laatste variant uit...