Ben blij dat er 1 iemand is die met met mij eens is. Dat is dus Senso.
Ik denk er net zo over.
Snap alleen niet dat er nu nog mensen zijn die zo naïef kunnen zijn, juist vanwege alle berichten overal. Dat moet je toch aan het denken zetten.
Ouderen oké, dat kan ik begrijpen (hoewel ik ook geen 18 meer ben) maar die worden hopelijk geholpen.
En over dat installeren en klikken op alles wat men vraagt, en niet lezen waar het eigenlijk voor is, dat doe je toch echt zelf. Alleen maken de software fabrikanten het zo "simpel" dat men er intrapt.
Vaak kun je dan niet verder zonder iets in te vullen en dat is waar softwaremakers vaak misbruik van maken.
Inderdaad, zo dus.
Vroeger toen ik nog met Windows werkte, had je dat ook al. Installeerde je een software kreeg je er ineens een hele boel startpagina's of balken bij. En dan las ik dat dit "zomaar" gebeurde.....ha, nee hoor, je kon kiezen om het vinkje uit te zetten voor al de troep.
Tegenwoordig maken ze het niet meer zo heel zichtbaar en dan krijg je zulke dingen.
Antidiefstal, tja......met een extra account met de naam Henk die je moet aanmaken. Het is maar wat je wilt
Laatst ook met update van NVIDIA. Nooit problemen maar nu wil NVIDIA dat je je persoonlijke gegevens geeft d.m.v. een account te maken en zo gaat het steeds vaker.
Wel raar, want in Linux (Mint in mijn geval) heb ik dat nooit!