• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Ctrl+Z werkt niet meer

• Onderwerp starter Onderwerp starter Hans
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Hans

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2016
Goededag,

Met behulp van mede-forummers hier heb ik een excel bestand in elkaar geknutseld. Er is helaas wel een storend probleem opgetreden, namelijk dat ik niets meer ongedaan kan maken. Weet iemand waar dat aan kan liggen?

Voor de zekerheid heb ik het bestand in een testuitvoering toegevoegd.

Vast hartelijk dank voor jullie hulp!

Groeten Hans

Bekijk bijlage Test.xlsm

Die Ctrl-Z werkt nog steeds maar de undo buffer is leeg nadat VBA een wijziging op het werkblad heeft aangebracht.
Lees dit eens:
https://www.google.nl/search?q=exce...t=firefox-b&gfe_rd=cr&ei=57iFWK2zNYbBaKyTnJAK

Hoi Edmoor

Alweer bedankt voor je reactie. met mijn beste stoonkoolengels heb ik aardig wat artikelen gelezen, maar ben er nog niet zeker van of ik één van de geboden oplossingen kan/wil gebruiken. Het een is niet zonder risico, het ander geeft maar één undo actie, een volgende vraagt weer schduwbestanden. Geen van de oplossingen is perfect, undo acties tot in het oneindige. Maar ik kan ook niet altijd geluk hebben hé?

Ik ga eens iets proberen, kom er hier weer op terug.
Groeten Hans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan