• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Gegevens ordenen in excel

• Onderwerp starter Onderwerp starter Lyn
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Lyn

Gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2011
Graag had ik geweten of het enigszins mogelijk is om een ordening te krijgen in bijgevoegde file.
Dit excel bestand is geëxporteerd uit een bepaald programma en de logica is ver te vinden :-( Althans voor mij toch ...

De bedoeling is om 1 lijn per contact en alle data voor dat contact in aparte kolommen te krijgen.

Ziet iemand het bos door de bomen?

Bekijk bijlage Map1.xlsx

Alvast hartelijk dank voor jullie vele antwoorden :shocked:

Is dit een eenmalige bewerking of komt dit regelmatig terug?

Anders zit er toch wel een logica in en met een beetje handwerk redelijk snel om te vormen tot een werkbaar gegeven.

Is dit een eenmalige bewerking of komt dit regelmatig terug?

Anders zit er toch wel een logica in en met een beetje handwerk redelijk snel om te vormen tot een werkbaar gegeven.

Het is een eenmalige bewerking maar de lijst is veel langer dan deze ik heb opgeladen. Ik heb 13300 lijnen in de originele excel.
Mag ik vragen hoe je de bewerking gedaan hebt? Is dit met een bepaalde formule?
Gr.
Evelyn

Laatst bewerkt:
Ik heb via een Asap Utilitie onderdeel het bestand opgeschoond en daarna heb ik de lege cellen uit kolom A verwijdert.

Meer niet voorlopig.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de info ... !

Deze oproep mag afgesloten worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan