• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Overzicht

Status
Niet open voor verdere reacties.

NLj0rd1

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2009
De vraag zal vast wel ergens al tussen staan, maar het probleem wat ik heb is dat ik niet zo goed weet waar op te zoeken. Daarom even een uitleg met wat ik wil.

Ben rijinstructeur en daarbij zo'n 30/32 leerlingen die ik wekelijks les moet geven. Nu wil ik een overzicht in excel hebben waarmee ik overzicht krijg en via mijn telefoon kan benaderen in de auto.
Heb al een opzetje gemaakt maar de functie die ik erbij wil hebben kan ik niet vinden.

In het bestand zie je de tijden dat ik werk & dagen. Helemaal rechts wil ik de namen hebben van de leerlingen die ik les geef. Als ik dan die naam invul wil ik aankruisen wanneer ze welke tijd kunnen en dat die naam dan vervolgens in het overzicht terecht komt.
Wanneer ik dan een nieuwe leerling krijg, kruisjes wijzigen en de naam in een cel zodat ik niet het hele overzicht moet aanpassen per cel.

Hopelijk snappen jullie wat ik wil, en kan iemand mij helpen dit te creëren.

Bekijk bijlage help.xlsx

Alvast hartstikke bedankt :D :)

Wat is de betekenis van de 2 cellen naast elkaar (D3 en E3)?
En klopt het dat u 7 leerlingen tegelijkertijd (in 1 blok) les kunt geven?
Of wat is het maximale aantal leerlingen dat u les kunt geven per tijdsblok?

Vul uw voorbeeld in met de namen, zo zien we beter waar je naartoe wil.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan