pa0sjm
Gebruiker
- Lid geworden
- 6 feb 2012
Sinds enige tijd ben ik in het bezit van een goed werkende PC. Dat is een DEX7150 , klein model met afmetingen 20 x 20 cm. Hoogte is zo'n 7 cm. Nu heb ik daar weinig informatie van, dus zou ik graag wat meer willen weten van het inwendige. De PC heeft geen bewegende delen, de HD is een SSD schijf 240 GB. Deze PC's schijnen wel eens in winkels toegepast te worden. Het is een zwarte behuizing, de bovenkant is als koelplaat (met koelribben) uitgevoerd. Ik zal proberen enkele foto's bij te voegen. Zo zou ik wel willen weten waar ik de ethernetkaart (als die er is) kan vinden. Misschien als deel van moederbord ?
Moederbord : AOpen Inc. Model i77QMt-DS (DEX7150)R1.02. De PC heeft bijv. 2 x USB 3.0 op het frontpaneel. En op de achterkant diverse andere connectors zoals : 2 x Giga LAN, USB 2.0, DVI, RS232, 2 x Display Port, eSata en Line IN, OUT en Speaker out.
Op de afbeelding van het moederbord zie ik bijv. Full size mini card slot , Half size mini card slot, HDD Power Connector enz.
Wie , o wie kan me helpen met wat meer documentatie ? De PC werkt perfect, dus dat is het probleem niet. Gewoon mom er wat meer van te weten te komen. Daarom deze vraag.
Met dank bij voorbaat. Stef, pa0sjm

Moederbord : AOpen Inc. Model i77QMt-DS (DEX7150)R1.02. De PC heeft bijv. 2 x USB 3.0 op het frontpaneel. En op de achterkant diverse andere connectors zoals : 2 x Giga LAN, USB 2.0, DVI, RS232, 2 x Display Port, eSata en Line IN, OUT en Speaker out.
Op de afbeelding van het moederbord zie ik bijv. Full size mini card slot , Half size mini card slot, HDD Power Connector enz.
Wie , o wie kan me helpen met wat meer documentatie ? De PC werkt perfect, dus dat is het probleem niet. Gewoon mom er wat meer van te weten te komen. Daarom deze vraag.
Met dank bij voorbaat. Stef, pa0sjm