• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

automatisch cel waarde veranderen na een bepaalde tijd bv. 00:00 uur

Status
Niet open voor verdere reacties.

NajKwin

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2015
Ik heb een aan / afwezigheid bord gemaakt zodat de mensen zich kunnen inloggen doormiddel van een tec.

Het werkt op zich goed alleen vergeet iemand zich soms uit te loggen en blijft deze ingelogd staan.
Hoe kan ik er voor zorgen dat de volgende dag iedereen weer uit gelogd is.

Echter moet op het moment dat iemand vergeten was uit te loggen en zijn/haar tec weer aanbied de deze weer ingelogd worden.

Het bijgevoegde voorbeeld is de manier waarop ik ongeveer wil laten zien wat de bedoeling is

m.v.g

Naj

Bijlagen

Hallo Naj, hoe log je in en hoe log je uit? misschien mis ik de macro's.

eigenlijk zou ik een macrootje maken die bij het afsluiten de datum opslaat en als het programma later ( de volgende dag bvb) een ander datum heeft , alle tecs wissen.

Laatst bewerkt:
Ik heb er al macro's in zitten die de datum en tijd registreren die de laatste aanbieding van een tec registreren.

Ik heb hier het origineel bijgevoegd.

als je kijkt op tabblad Berekeningen dan zie je in kolom AF het aantal X dat een tec is aangeboden. In kolom AB of deze even / oneven is.
Kolom W de Laatste keer dat een tec is aangeboden
in kolom S

Op het moment dat het de andere dag is word er gekeken in kolom S als de cel in AF oneven is en dan word het getal verhoogt met 1. echter de waarde in kolom Af blijft gelijk en deze zou s nachts om een bepaalde tijd de waardes over moeten nemen van kolom S zonder dat de formule's in kolom AF gewijzigd worden

Kolom T correspondeert met het Tabblad Display

Bijlagen

Hallo Naj, hoe log je in en hoe log je uit? misschien mis ik de macro's.

eigenlijk zou ik een macrootje maken die bij het afsluiten de datum opslaat en als het programma later ( de volgende dag bvb) een ander datum heeft , alle tecs wissen.

Ik log in en uit met een kaartlezer en een tec

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan