• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

kalender op voorgrond

Status
Niet open voor verdere reacties.

AD1957

Verenigingslid
Lid geworden
27 feb 2016
Beste Forumleden,

Bij het openen van de userform1 en kalender staat de kalender netjes op de voorgrond.
Echter bij event Textbox2_afterupdate verschijnt de kalender wel maar staat achter userform1.
Hoe krijg ik de kalender op de voorgrond.

Bijlagen

De Code in je kalender form staat op hide

Code:
Private Sub plaats(x)
If UserForm1.TextBox1 = "" Then
    UserForm1.TextBox1 = Me("Label" & x).Tag
    UserForm1.TextBox2.SetFocus
Else
    UserForm1.TextBox3 = Me("Label" & x).Tag

End If
    [COLOR="#FF0000"]'Hide[/COLOR]

End Sub

Jammer, maar dat is niet de oplossing.
Code van "textbox2_afterupdate" ook nog eens geplaatst onder "textbox3_enter"
Maar de kalender staat nog steeds op de achtergrond:rolleyes:

Bijlagen

Hallo Philiep,

Op de originele userform is geen plaats meer voor een vaste kalender, dus geen echter oplossing voor mij.
Het vreemde is:
Ik heb nog eens even een commandbutton boven textbox3 geplaatst, als ik hierop klick staat de kalender wel op de voorgrond.
Het lukt me echter niet om deze op de voorgrond te krijgen in de event "textbox2_AfterUpdate" of Textbox3_enter"

Bijlagen

Werkt niet echt lekker, ga er eens mee stoeien.
Heb je geen oplossing voor mijn eigen voorbeeld?

Werkt niet echt lekker, ga er eens mee stoeien.
Heb je geen oplossing voor mijn eigen voorbeeld?

Hallo Albert kijk even op mijn website daar staat een compleet facturatie tool
wat ik zelf heeft gemaakt voor de Zzp'er
Misschien dat je daar wat mee kan ?

Hoi Philiep,
Jou voorbeeld in #6 krijg ik tot nog toe niet naar tevredenheid ingepast in mijn originele userform.
Ik wil niet teveel gaan veranderen aan de hele opzet anders krijg ik ruzie met de gebruiker (zoonlief):evil:
Ik blijf zoeken of ik jouw voorstel kan inpassen.

Willem:
Ik heb van jouw vorig jaar al eens die link gekregen. Inmiddels heb je alweer veel gewijzigd en ik zal zeker eens een kijkje nemen
in de hele opzet. Kan alleen maar leerzaam zijn.
Zelf heb ik in princype een "volledig" boekhoudpakket in elkaar geknutseld ( natuurlijk met heel veel hulp van dit forum:thumb::thumb:)
bestaande uit: bank, inkoop, verkoop, facturatie, aangifte BTW, calculatiepakket. kolommenbalans/winst en verlies ben ik nog mee bezig
Toegespits op het installatiewereldje (loodgieter-centrale verwarming)
In de loop van jaren steeds verder ontwikkeld en uitgebreid naar de wensen van mijn zoon ( harde werker maar zoals bij veel ZZP-ers vaak een hekel aan boekhouden)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan