• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Data in 1 cel spreadsheet?

• Onderwerp starter Onderwerp starter EAPL
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Je kan wel mooi (ver)oordelen, maar je weet helemaal niets van mijn situatie!
Ik heb wel wat anders te doen. Jij komt met een vraag, probleem op Helpmij.nl. Veel mensen en ik willen graag helpen. In dit geval helemaal uitzonderlijk van mij, omdat ik praktisch geen verstand heb van Excel. De taak van de helpers is om de zaak op te lossen. Oplossen is een kwestie van aanpakken, hard werken en uitsluiten. Dat alles is afhankelijk van goede en zo volledig mogelijke informatie. In dit specifieke geval was jij gewoon te onrustig. Mag ik dat zeggen of niet. In mijn teksten staat vaak wat humor, want naast de grote inzet van de helpers kun je dat vaak wel gebruiken. Als jij dat anders opvat is jouw zaak. Waarom lezen sommige mensen dat altijd negatief? Soms heb je gewoon wat prikkels, lef en moed nodig om zelf zaken op de pc aan te pakken. Maar goed, jij hebt wat geleerd, anderen en ik hebben wat geleerd, daar draait het op een forum om.
Als ik dat kan, los ik vragen en problemen op.

Vanavond ben ik te zien als "de deskundige" bij Jinek. Oké, ik geef toe, dat krijg ik betaalt.:eek::d:d:d

Laatst bewerkt:
Ik heb wel wat anders te doen. Jij komt met een vraag, probleem op Helpmij.nl. Veel mensen en ik willen graag helpen. In dit geval helemaal uitzonderlijk van mij, omdat ik praktisch geen verstand heb van Excel. De taak van de helpers is om de zaak op te lossen. Oplossen is een kwestie van aanpakken, hard werken en uitsluiten. Dat alles is afhankelijk van goede en zo volledig mogelijke informatie. In dit specifieke geval was jij gewoon te onrustig. Mag ik dat zeggen of niet. In mijn teksten staat vaak wat humor, want naast de grote inzet van de helpers kun je dat vaak wel gebruiken. Als jij dat anders opvat is jouw zaak. Waarom lezen sommige mensen dat altijd negatief? Soms heb je gewoon wat prikkels, lef en moed nodig om zelf zaken op de pc aan te pakken. Maar goed, jij hebt wat geleerd, anderen en ik hebben wat geleerd, daar draait het op een forum om.
Als ik dat kan, los ik vragen en problemen op.

Vanavond ben ik te zien als "de deskundige" bij Jinek. Oké, ik geef toe, dat krijg ik betaalt.:eek::d:d:d

Voor mij is dat helaas geen humor!
Voor mij is Excel dan ook een serieuze zaak.

Voor mij ook, maar waarom zouden beide (serieus oplossen en humor) niet samen gaan? Als je plezier hebt in dingen gaat alles veel beter. Maar goed. Jouw mening en waardering voor mijn hulp staan genoteerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan