Beste allen,
Ik heb de volgende vraag.
Ik wil graag vert. zoeken tussen data.
Ik vindt het lastig om uit te leggen wat mijn bedoeling is dus ik zal dit zo goed mogelijk proberen te verwoorden.
Het betreft het volgende:
Zoals je ziet in het tabblad: "Aanwezig md (meerdere dagen) heb ik al geprobeerd om de formule tot stand te brengen.
Nu is het vert. zoeken in dit tabblad F5 aan het zoeken naar de data van rij 3.
De data wordt opgehaald uit de tabel van tabblad: Meerdere dagen.
Als het lukt wil ik deze waarden combineren met het tabblad "aanwezig"
Stappen VB F4 meerdere dagen
1. staat het personeelsnummer (B4) in "meerdere dagen" in kolom B?
Nee - F4 van tabblad "aanwezig" overnemen.
Ja - Stap 2
2. Valt de datum van F3 tussen de datums van "meerderere dagen"(F) en "meerderere dagen"(F) (datum van tot) Dit te doen met vert. zoeken omdat het niet altijd bekend is waar de datums staan deze staan niet gesorteerd.
Ja - Dan controleren of de persoon en de datum overeenkomen als dit dus het geval is zou deze persoon vrij moeten zijn en mag hier "Vak" komen te staan, mocht dit toch niet kloppen dan is deze persoon aan het werk en kan F4 van tabblad "aanwezig" over genomen worden.
Ik hoop hierbij voldoende te hebben geïnformeerd en dat iemand mij kan helpen
Ik heb de volgende vraag.
Ik wil graag vert. zoeken tussen data.
Ik vindt het lastig om uit te leggen wat mijn bedoeling is dus ik zal dit zo goed mogelijk proberen te verwoorden.
Het betreft het volgende:
Zoals je ziet in het tabblad: "Aanwezig md (meerdere dagen) heb ik al geprobeerd om de formule tot stand te brengen.
Nu is het vert. zoeken in dit tabblad F5 aan het zoeken naar de data van rij 3.
De data wordt opgehaald uit de tabel van tabblad: Meerdere dagen.
Als het lukt wil ik deze waarden combineren met het tabblad "aanwezig"
Stappen VB F4 meerdere dagen
1. staat het personeelsnummer (B4) in "meerdere dagen" in kolom B?
Ja - Stap 2
2. Valt de datum van F3 tussen de datums van "meerderere dagen"(F) en "meerderere dagen"(F) (datum van tot) Dit te doen met vert. zoeken omdat het niet altijd bekend is waar de datums staan deze staan niet gesorteerd.
Ja - Dan controleren of de persoon en de datum overeenkomen als dit dus het geval is zou deze persoon vrij moeten zijn en mag hier "Vak" komen te staan, mocht dit toch niet kloppen dan is deze persoon aan het werk en kan F4 van tabblad "aanwezig" over genomen worden.
Ik hoop hierbij voldoende te hebben geïnformeerd en dat iemand mij kan helpen