• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Cellen weergeven die voldoen aan meerdere eisen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shady593

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 apr 2020
Goedemiddag,

Ik ben inmiddels al een goed uur bezig voor een relatief simpele verwerking, maar ik kom niet achter de juiste formule.
Met verticaal zoeken, Als en Als voorwaarden (en het nesten van deze functies) kom ik niet tot het gewenste resultaat. Met behulp van zoekmachines kom ik ook niet achter de juiste formule.

Ik wil graag dat aan de hand van het ingevulde weeknummer de juiste percentages worden weergeven aan de rechterzijde.

Kan iemand mij helpen met het vaststellen van de juiste formule? Alvast bedankt!

Bijlagen

• Aantekening 2020-04-06 132923.png
    Aantekening 2020-04-06 132923.png
    47,1 KB · Weergaven: 50
Welkom. Je bent lid geworden van een Excelforum en niet van een photoshopforum.

Oftewel: plaats s.v.p. een Excelbestand i.p.v. een plaatje. Dan heb je waarschijnlijk binnen 10 minuten je antwoord. Geeft even (handmatig) een aantal uitkomsten aan.

Qua functie moet je denken aan GEMIDDELDEN.ALS gok ik.

Laatst bewerkt:
Welkom. Je bent lid geworden van een Excelforum en niet van een photoshopforum.
En ik maar denken dat je, als je je aanmeldt voor HelpMij, toegang krijgt tot alle subforums :). Moet je dan ook extra betalen? :D

Haha...

Ok ok. Als je het zo stelt...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan