meerdere zoekresultaten in formulier tegelijk zien?

Status
Niet open voor verdere reacties.

excon3

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2017
als ik de zoekknop in het formulier gebruik kan ik soms meerdere resultaten krijgen, is het mogelijk dat ik die als het ware onder elkaar te zien krijg, zoals in een tabel bijvoorbeeld.
Terwijl het formulier in focus blijft.
Nu moet ik dus uiteraard tab of enter gebruiken om de meerdere resultaten in het formulier zelf te kunnen zien.

Ik snap niet wat je bedoelt. Doorgaans filter ik altijd op een doorlopend formulier, dus dan héb je dit resultaat al.

Ik snap niet wat je bedoelt. Doorgaans filter ik altijd op een doorlopend formulier, dus dan héb je dit resultaat al.
ik heb net gevonden, in het Engels "split form". dit is wat ik bedoelde, alleen ik heb het een beetje krom omschreven.
Dus dit is al voor elkaar.

Als je een goede reden hebt om een volledig bericht dat bovendien voor iedereen gewoon goed leesbaar boven die van jou staat te quoten, dan moet je dat uiteraard gewoon blijven doen. Zo niet: haal bij voorkeur de quote weg, en blijf (dat vooral) van die quote knop af.
Ik was zelf de naam van het ‘gespleten’ formulier even kwijt, mooi dat je die zelf al gevonden hebt. Is ook gewoon een formulier eigenschap, als ik me niet vergis. :).

ja als het niet teveel tekst is ben ik inderdaad gewend om meestal te quoten, het lijkt me dan net iets leesbaarder voor een ander die deze post zou lezen.
Maar geen enkel probleem hoor om dit niet te doen als het niet echt noodzakelijk is.

ja als het niet teveel tekst is ben ik inderdaad gewend om meestal te quoten, het lijkt me dan net iets leesbaarder voor een ander die deze post zou lezen.
Dat is het niet; sterker nog: die quotes zijn behoorlijk onleesbaar in vergelijking met de originele tekst. Niet meer doen dus :).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan