• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Van draaitabel gegevens naar andere tabel op een andere tabblad

Status
Niet open voor verdere reacties.

jelleruben

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2006
Hallo Allemaal,

Ik zit al een poosje te stoeien, maar ik zie door de bomen het bos niet meer (zo zeg je dat toch).

Ik heb een Excel sheet met drie tabbladen. Tabblad 1 (Data) staan rijen met gegevens per project het aantal uren voor een bepaalde klus.
Op tabblad 2 (Draaitabel) waar de gegevens samen worden gevoegd. Op tabblad 3 (Nota) zie je het tabel even anders. Echter hier worden de waarden
nog handmatig over genomen vanuit het draaitabel.

Nu zoek ik een oplossing zodat de gegevens ook automatische vanuit de draaitabel komt, is dit überhaupt mogelijk? Of is er wellicht een andere oplossing,

Bijlagen

Je oplossing is een draaitabel die je opmaakt als Tabel (Rapportweergave, Tabelindeling). Eventueel nog de Eindtotalen en Subtotalen uitzetten. Kortom: de oplossing voor je draaitabel is een draaitabel :).

Posten om te posten octafisch?
Wat denk je dat mijn voorbeeld is?

@pagadder,
Octafish bedoelde een echte formule zoals nu op jouw blad3

Bijlagen

@Cow, je bedoeld TS in plaats van Octafisch neem ik aan?
Dan heeft TS nu twee mogelijkheden.:thumb:

Posten om te posten octafisch?
Probeer op zijn minst om mijn naam goed te spellen :). Ik had het draadje nog openstaan toen er nog geen antwoord was. Ken gebeuren.... Daarnaast heb je mensen die willen helpen (die geven tips/oplossingsrichtingen) en mensen die een beetje uitsloverig gelijk complete oplossingen posten. Blijkbaar hoor jij tot de tweede categorie. Ik heb liever dat iemand zélf even gaat kijken hoe een vraag opgelost kan worden a.d.h.v. de juiste aanwijzingen. Jammer genoeg in dit forum een minderheid :).

Hallo,

Sorry dat ik niet meteen kon reageren, bedaankt voor de voorbeelden, wel wat ik zocht. Zat even verkeerd naar de draaitabelen te kijken. (Tja dat kan ook wel eens gebeuren) moet er even wat meer in verdiepen zo te zien..

Ooojh ben echt niet wakker, ik zat constan met de verkeerde veld te stoeien. Moet denk effe koffie hebben.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan