• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Urenregistratie

• Onderwerp starter Onderwerp starter Nezih
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nezih

Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2021
Kan iemand mij helpen aan een urenristratie database? Hep het nodig voor de jongens in de bouw, ik word er helemaal gek van

Bedoel je een soort prikklok of een rekenblad om gewerkte uren te berekenen?

Gewoon eigenlijk een registratie met wat ze dagelijks hebben gewerkt dan een totaal over de hele week

Heb je zelf als iets?
Doe er anders eens een voorbeeldje bij zonder gevoelige gegevens.
Nu is het heel vaag. Moet er rekening gehouden worden met pauzes,dagdelen (voormiddag,namiddag middagpauze niet inbegrepen)
Heb je een tabblad per werknemer? Enz.....
Haal ook je email adres weg,je email adres posten op een openbaar forum is vragen voor spam.

Ja heb ik alleen in excel, ik weet moet of ik een foto kan uploaden

Onderaan op Ga Geavanceerd klikken en dan bovenaan in het volgend scherm op de paperclip klikken,dan kan je een excel bestandje posten

Sorry hoor maar kan geen paperclip vinden ik kan niets toevoegen

Misschien eerst het gebruik van dit forum leren kennen ipv alleen maar vragen af te vuren?

Bijlagen

• Knipsel.JPG
    Knipsel.JPG
    20,4 KB · Weergaven: 33
Misschien een stomme vraag maar hoe kom ik bij het bestand, hoe krijg ik ‘m open?

Aanklikken, en <opslaan (als)>. En dan openen. Maar hoewel een Excel bestandje in een Access vraag natuurlijk heel onderhoudend kan zijn, heb ik weinig behoefte om er zelf naar te kijken. Ik wacht nog steeds op jouw bestandje waar we dan een database van kunnen maken :).

Zou je het bestand alsjeblieft naar mijn email kunnen sturen?

Zou je het bestand alsjeblieft naar mijn email kunnen sturen?
Dat is niet de bedoeling op een forum. Er zijn in de berichten alle aanwijzingen gegeven om een voorbeeldbestand te plaatsen. Die aanwijzingen kun je gewoon opvolgen. Ik werk zelf niet met Access maar lees post 12. Een Excel-document open je met Excel. Wil je werken in Access of Excel? Waar is jouw voorbeeldbestand? Dat kan simpel zijn en geef de gewenste uitkomsten aan. Daar kunnen helpers dan op inspelen.

Dat laat ik ook gelijk zien wat ik bedoel
Dan weten andere helpers nog niets. Nogmaals ga naar > onderaan > Ga geavanceerd > klik op de paperclip > Toevoegen > Bladeren (selecteer bestand) > Uploaden > Gereed en zet linksonder vinkje bij het bestand en in de editor klik weer op de paperclip en voeg bestand toe. Dat is alles.

Laatst bewerkt:
Verplaatst naar Excel. Bovendien al 2 keer je email adres verwijderd. Helpen doen we via het forum niet via emailadressen. Tevens is het niet verstandig om je email adres open en bloot op internet te kwakken.

Bijgaand nog een voorbeeld per werknemer en per groep.
Normale uren 05:00 -21:00
Toeslaguren 21:00 - 05:00 +19%
Zondagsuren +50%
Kun je zelf ook bepalen.
Pauzes standaard tijd kun je zelf ook invullen. Alles kan per week of per maand naar keuze. Uren per week. Uren per maand?
Werk je met werkbriefjes?
Voor iedere werknemer een werkblad (naam geven)?
Koptekst kun je eventueel verwijderen. Kleuren zelf toepassen o.a. ziek e.d.
Bekijk bijlage Naam, Urenstaat 2020.xlsx

Laatst bewerkt:
Allereerst sorry dat ik er ff niet uit kwam want ik deed alles via tel maar moest via comp.
Ik heb een bestand geupload, ik hoop dat zoiets kan

Bijlagen

• Urenregistratie.jpg
    Urenregistratie.jpg
    797,2 KB · Weergaven: 51
....Ik heb een bestand geupload, ik hoop dat zoiets kan

Als er gevraagd wordt om een bestand, dan wordt bedoeld een Excel bestand, niet een foto (daar zijn andere fora voor).

Dat lijkt mij een kant en klare template van internet. Link? Afbeelding uploaden, dan kun je toch ook een bestand uploaden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan