• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

ALS Formule

Status
Niet open voor verdere reacties.

RickGAE

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2012
Goedendag,

Ik ben momenteel zelf een cryptoportfolio aan het maken in Excel. Ik heb hiervoor mijn transacties in een blad gezet:
Een voorbeeldje:
Crypto1.png

Nu wil ik in het andere blad de transacties per munt neer kunnen zetten:
Crypto1.png

Nu dacht ik hiervoor gebruik te kunnen maken van de ALS functie in Excel. Wat ik het liefst zou zien is dat als C1 t/m C7 (Onder Cryptomunt) in het blad met transacties het woord XRP bevat, dat de datum, aantal munten enz. automatisch worden overgenomen vanuit het blad met transacties.
Wat is hiervoor de juiste formule?

Plaats aub een voorbeeldbestand met daarin de gewenste uitkomsten
Heb je office 365?

Laatst bewerkt:
Plaats aub een voorbeeldbestand met daarin de gewenste uitkomsten
Heb je office 365?

Hier heb ik een voorbeeldbestand:
https://docs.google.com/spreadsheet...ouid=104402318646319752750&rtpof=true&sd=true

Wat ik dus wil is dat de bladen met XRP en ADA automatisch worden aangevuld vanuit Alle transacties. Als in kolom C het woord ADA of XRP voorkomt dan wil ik dat de datum, aantal munten, het type transactie enz automatisch in het juiste blad worden aangevuld. Is dit mogelijk?

Ik heb geen Office 365, ik heb Office Professional Plus.

Laatst bewerkt:
Plaats het als Excel bestand als bijlage op het forum. Dan kan iedereen er mee werken.

Bvb zo:

Je kunt de kolommen die je niet nodig hebt verbergen.
Wanner de formule foutmelding geeft moet je hem afsluiten met control shift enter(matrix formule)

PS: een filter of draaitabel doet dit eigenlijk precies hetzelfde

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Bvb zo:

Je kunt de kolommen die je niet nodig hebt verbergen.
Wanner de formule foutmelding geeft moet je hem afsluiten met control shift enter(matrix formule)

PS: een filter of draaitabel doet dit eigenlijk precies hetzelfde

Dit bedoel ik inderdaad, dank je wel!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan