• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

tekst uit cel samengevoegd maar opheffen lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dietvorst

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2006
Ik heb tekst samengevoegd achternaam en voornaam)
Als ik Kolom C (volledige naam) smaller maak dan verdwijnt de tekst van kolom D (M/V)
Blijkbaar is een connectie tussen deze 2 kolommen.....
Ra ra hoe hef ik dat op zodat de fomules weer werken op tabs "Team JGD" -Senior -Dames "????

Bijlagen

Ik snap je probleem niet precies en kan het niet reproduceren. Smaller maken van een kolom heeft geen invloed op de inhoud.

Wat je wel aan hebt staan is titelblokkering. Misschien heeft dat er iets mee te maken.

Plaats anders in dit specifieke geval eens een screenshot van je probleem.

Hef de titel blokkeringen op en blokkeer dan alleen de eerste rij.
Dat heeft overigens niets met samenvoegen van cellen te maken.

Ook ik kan het niet reproduceren op basis van je bestand. Je bijlage werkt zo niet; die moet je via de knop <Ga geavanceerd> toevoegen. Nu ben jij de enige die hem kan openen.

Als ik Kolom C (volledige naam) smaller maak dan verdwijnt de tekst van kolom D (M/V)
De enige manier om dit te 'reproduceren' is door niet kolom C smaller te maken, maar kolom D en daarbij kolom D helemaal te verbergen door 'door te slepen' en zodoende óók kolom C smaller te maken. Als je dat per abuis doet (je wilt immers kolom C smaller maken, niet kolom D) dan is het effect dat kolom C smaller wordt, en kolom D verdwijnt. Simpel terug te halen overigens door de muis op de scheiding tussen C en E te zetten met de open kruisvorm en dan terug te slepen. Al zijn er uiteraard meer manieren om een verborgen kolom terug te zetten.

De formules hebben altijd prima gewerkt . Nu waarschijnlijk door de kolomverandering niet meer ...

Idd , blokkering opgeheven . dat is nu ok . Ik heb nu geavenceerd bestand geladen......
Vraag : waarom werken de formules niet meer ???

Bijlagen

Maak de bereiken in alle matrixfuncties eens gelijk...
Code:
=ALS.FOUT(INDEX(Leden!C:C;KLEINSTE(ALS(Leden!$S$2:$S$[COLOR="#FF0000"]325[/COLOR]=23;RIJ($2:$[COLOR="#FF0000"]325[/COLOR]));RIJ(E1)));"")

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan