Ik heb een werkend schema (zie bijlage), alleen is het zo dat wanneer mijn seizoen wil klaarmaken met 50 rondes. Dan is het zo dat er 50 x -2,- bij het resultaat staat. Hoe kan ik ervoor zorgen dat er wanneer er geen waardes staan bij de voorspellingen het resultaat 0 is.
het gaat om wedstrijden voorspellen (voetbal).. 1 = winst thuis, 2 uitteam winst, 3 gelijkspel..
iedereen voorspelt wedstrijden.. de uitslag wordt ingevuld en de waarde wordt toegekend wanneer iemand gelijk heeft.
voor zover werkt het..
Alleen als iemand niet voorspelt krijgt hij een boete van -0.5.. D (code 0)
Nu komt het. Deze boete wordt altijd toegekend wanneer er geen waardes zijn ingevoerd. Dat is niet handig wanneer ik 50 werkbladen maak en deze alvast voor het seizoen klaar zet. is daar iets aan te doen? of is de enige optie om per ronde een werkblad toe te voegen.
Alvast bedankt!
het gaat om wedstrijden voorspellen (voetbal).. 1 = winst thuis, 2 uitteam winst, 3 gelijkspel..
iedereen voorspelt wedstrijden.. de uitslag wordt ingevuld en de waarde wordt toegekend wanneer iemand gelijk heeft.
voor zover werkt het..
Alleen als iemand niet voorspelt krijgt hij een boete van -0.5.. D (code 0)
Nu komt het. Deze boete wordt altijd toegekend wanneer er geen waardes zijn ingevoerd. Dat is niet handig wanneer ik 50 werkbladen maak en deze alvast voor het seizoen klaar zet. is daar iets aan te doen? of is de enige optie om per ronde een werkblad toe te voegen.
Alvast bedankt!