Opgelost filternaam

Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Status
Niet open voor verdere reacties.

PWJvdS

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2023
Het lijkt mij logisch dat ik in het vakje achter 'Filter' de naam van een filter kan invoeren.
Maar waar en hoe kan ik filters definiëren en opslaan?
reacties in Jip-en-Janneke taal s.v.p.

Bijlagen

• filternaam.jpg
    filternaam.jpg
    34,1 KB · Weergaven: 3
Je vult daar niet de naam van een filter in, maar het filter zelf. Bijvoorbeeld iets als:
"PRUDUCTID = 34"

Aha, dankjewel, dat verduidelijkt al veel!
Kun je me ook zeggen hoe ik kan aangeven dat in een veld een bepaalde letter wordt gezocht?
Bijvoorbeeld in veld PLT een k moet staan. Is dat dan: PLT like "k"

Het is me helemaal duidelijk. Bedankt voor je hulp.
Groeten, Pleun

Filteren doe je gewoon in een formulier of in een tabel, lijkt mij. Ik heb behoorlijk wat afgefilterd in mijn (Access) leven, maar nog nooit in dat veld iets ingevuld :).

Filteren doe je gewoon in een formulier of in een tabel, lijkt mij. Ik heb behoorlijk wat afgefilterd in mijn (Access) leven, maar nog nooit in dat veld iets ingevuld :).
Zo zie je maar, nooit te oud om iets te leren :)

En dat heeft dus NIETS met leren te maken (hoe kom je er bij dat ik die kennis niet had?), maar ALLES met een programma op de handigste manier gebruiken. Iets waar jij blijkbaar nog niet aan toe bent :).

@noella: Waarom toch altijd draadjes vervuilen met nutteloze berichtjes? Mij doe je daar geen plezier mee. Als je zo nodig wil kleppen, kun je beter in een kroeg gaan zitten. Geheid dat je meer aanspraak hebt dan hier.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan