• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Opgelost Minuten per uur adhv 2 tijdsstippen tonen

Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Status
Niet open voor verdere reacties.

Hefan

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2024
Hoi,

Ik hoop dat iemand mij (op weg) kan helpen met het volgende.

Ik zou op basis van een start- en eindtijd op basis van het tijdvak (E2 t/m AX2) het aantal minuten willen weergeven in het betreffende tijdvak zodat ik van een order kan zien wat het aantal minuten in een specifiek uur is. Voor order 1 heb ik een voorbeeld ingevoerd hoe dit er dan uit zou moeten komen te zien. Echter suggesties om dit op een andere manier weer te geven zijn welkom

Gr Stefan

Bijlagen

Hoi AHulpje,

Ik loop toch nog tegen wat uitdagingen aan wanneer de eindtijd de 00:00 overschrijd. Het valt me op dat in de file die jij terug stuurt bij de tijden eindigen in 00:00 of eroverheen de cel met de eind tijd deze data bevat: 1-1-1900 00:00:00 (bijvoorbeeld cel C17) waardoor deze de tijd juist berekend. Heb je dit handmatig aangepast om de uitkomst juist te krijgen?

Nee, ik heb geen start- of eindtijd aangepast, vergelijk maar met jouw originele bestand. Wat is nu precies het probleem?

Nee, ik heb geen start- of eindtijd aangepast, vergelijk maar met jouw originele bestand. Wat is nu precies het probleem?
Nou heb fomule in mijn werkbestand gekopieerd maar het bleek dat deze op een paar tijden niet berekend maar kom er niet uit waarom niet. Voorbeeld is rij 29

Bijlagen

als je door de 24 uur (max één keer) door wilt dan kun je
=MAX(0;(MIN(H$1;$E2+($D2>$E2))-MAX(G$1;$D2)))*1440 gebruiken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan