• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Vastzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

schilderehbo

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2015
Hoe zet ik het gedeelte van A1 tot en met T30 vast of moet het met een input box of iets dergelijks?
er hangen macro's aan die kleuren die moeten het blijven doen. Geen idee of het überhaupt kan.
Alvast bedankt.

Bijlagen

Klik op de U van kolom U, Beeld, Blokkeren, Titels blokkeren.

Je hebt niet het document met de betreffende macro's geplaatst.

Zo te zien heb je aan 44 zichtbare rijen genoeg, kun je het rechter deel, dus vanaf kolom U, niet iets dichter op elkaar zetten? Dan hoef je niet meer naar beneden te scrollen.

Zet de knoppen boven aan ipv links, dan kun je titels blokkeren ook doen maar dan boven aan.

Probeer ook al de samengevoegde cellen eens te verwijderen dat is in 99.9% van de gevallen niet nodig en alleen maar lastig als je formules/VBA wilt gebruiken.

nee helaas is niet de bedoeling. boven aan heeft ook geen zin omdat ik ook naar rechts schuif dus hij gaat uit beeld.

Dan zet je de maanden maart en april onder januari en februari enz.

Hier vluchtig en verkort iets in elkaar gezet zoals ik het in gedachte heb.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Volgens mij kun je beter "Beeld" "Nieuw venster openen" en dan niet synchroon schuiven. Werkt volgens mij goed maar is even wennen denk ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan