Outlook online verstuurd/ontvangt geen mails meer, de windows app wel

Status
Niet open voor verdere reacties.

herriee

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2005
Ik heb 1 account waarvan de mails op www.outlook.com en de app op mijn mobiel niet verzonden worden.
De andere accounts op mijn mobiel werken zonder problemen.
De app op mijn windows laptop ontvangt en verzend alle accounts zonder problemen.

Iemand een idee hoe ik de mails in www.outlook.com en mobile app weer aan de praat kan krijgen?

Iets aan je instellingen gewijzigd? Als het wél gewerkt heeft, kan dat de enige verklaring zijn. Of er is iets met je account, als de webclient op andere apparaten óók niet werkt, en de lokale versie wél.

Iets aan je instellingen gewijzigd? Als het wél gewerkt heeft, kan dat de enige verklaring zijn. Of er is iets met je account, als de webclient op andere apparaten óók niet werkt, en de lokale versie wél.
Ik kan me niet heugen dat ik iets aan de instellingen heb gewijzigd. Ik heb mijn online account nagekeken maar kan nergens iets vinden waar je email password instellingen kan aanpassen.

Je hebt het in je vraag niet over wachtwoorden gehad, en ik ook niet. :).
(doe ons een lol; stop met nutteloos quoten)

Excuus, dat zal mijn onervarenheid zijn hierin. Ik hoop de mail weer aan de praat te krijgen. Als hier meer info voor nodig is verschaf ik deze graag

dat zal mijn onervarenheid zijn hierin.
Ergens ben ik wel benieuwd hoe het komt dat je, ondanks zo'n overduidelijke optie (een waanzinnig groot tekstvak waar je gelijk kan gaan typen) om een berichtje te schrijven, tóch naar de knop <Citeren> grijpt om te antwoorden.... Ik snap dat gewoon niet. De oude knop <Quote> stond nog enigszins pontificaal in beeld, meer <Citeren>? Ik snap die drang niet :).

Maar we wachten af wat er gebeurt met je mail; er móet een verklaring voor zijn!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan