Instagram wachtwoord problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

racoonpowercow

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2008
Ik heb mijn instagram wachtwoord veranderd, op de app op mijn telefoon kan ik daarmee inloggen, op de pc helaas niet, krijg de melding wachtwoord onjuist, als ik nieuw wachtwoord aanvraag, krijg ik geen mail, sms op app om deze te resetten.

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Misschien even je browsercache en inloggegevens wissen omdat hij misschien je oude opgeslagen wachtwoorden gebruikt?

Misschien even je browsercache en inloggegevens wissen omdat hij misschien je oude opgeslagen wachtwoorden gebruikt?

Ik typ zelf mijn nieuwe wachtwoord in, deze werkt wel op de telefoon

Meerdere browsers gebruikt maar wachtwoord werkt niet, krijg ook geen link om te resetten.

Laatst bewerkt:
Je kunt eventueel het ww in de Wachtwoorden van je browser aanpassen, zodat hij dat ww gebruikt en niet meer de oude.

Je kunt eventueel het ww in de Wachtwoorden van je browser aanpassen, zodat hij dat ww gebruikt en niet meer de oude.
Gedaan en krijg wederom de melding wachtwoord onjuist, op de iphone geen probleem
Op de browser op de iphone ook problemen via de browser, via de app werkt het wel

Laatst bewerkt:
Capslock wat aanstaat? Gooi het wachtwoord eens in kladblok/notepad en knip en plak het eens?

Check ook of je op de echte Instagramsite inlogt, en of deze een slotje heeft.

Capslock wat aanstaat? Gooi het wachtwoord eens in kladblok/notepad en knip en plak het eens?

Check ook of je op de echte Instagramsite inlogt, en of deze een slotje heeft.
Geen capslock aan, knippen plakken werkt ook niet en ik zit op de juiste pagina, het vreemde is ook dat er geen mail, sms of app komt om het wachtwoord te resetten.

Probeer eens in een nieuw profiel in je browser, of in de incognito stand

In incognito modus zelfde probleem ww onjuist, in de app opnieuw inloggen gaat prima

Heel vreemd. Klinkt als een fout bij instagram. Heb even geduld, of stuur een bug in bij ze.

Heb je het ook al in een andere browser geprobeerd?

Ik vind het een vrij bijzonder verhaal wat ik nooit eerder gehoord heb, en wat haast onmogelijk in mijn oren klinkt. Is je wachtwoord wel echt gewijzigd, vraag ik mij sterk af?

Je zult anders echt bij Instagram moeten zijn.

Deze foutmelding krijg ik, terwijl ik wel met dat wachtwoord op de app kan inloggen

Ik vind het een vrij bijzonder verhaal wat ik nooit eerder gehoord heb, en wat haast onmogelijk in mijn oren klinkt. Is je wachtwoord wel echt gewijzigd, vraag ik mij sterk af?

Daar gaat het niet om of mijn wachtwoord gewijzigd is, ik kan op de app gewoon inloggen, met diezelfde gegevens lukt het niet via de browser, als ik wachtwoord wijzigen doe krijg ik geen link om te wijzigen via de mail app of sms, wijzig ik hem via de app dan geeft hij aan onjuist wachtwoord

Bijlagen

• IMG_6983.png
    IMG_6983.png
    419,2 KB · Weergaven: 8
Een wachtwoord is verbonden aan een account waarmee je op meerdere apparaten kan inloggen...

Dus als je het wachtwoord op je telefoon aanpast, moet je die ook op je andere apparaten, zoals je computer inloggen met dat nieuwe wachtwoord. En dat geldt ook voor als je hem aanpast op je computer, dan moet je ook op je telefoon inloggen met dat nieuwe wachtwoord.

Het is theoretisch niet zo dat dit dan verschilt, of die site/dienst moet een bug/storing hebben. Of ergens doe jij in dit proces iets fout. Of je bent mogelijk in verwarring met meerdere accounts die je hebt?

Gezien die screenshot lijk je in te willen loggen op het 'wachtwoord wijzig scherm'?

Op de app log ik correct in, geen enkel probleem, met exact dezelfde inloggegevens op de website krijg ik wachtwoord fout.
Via de app wachtwoord resetten krijg ik onjuist oud wachtwoord terwijl ik daarmee ingelogd ben, op de computer wachtwoord resetten lukt niet omdat ik geen app/sms/mail krijg om hem te kunnen resetten

Ik blijf toch bij dit bericht.

En toch heb ik ergens ook twijfels of je op de echte Instagram-site inlogt. Misschien wordt je wel naar een nepsite geleidt die je inloggegevens probeert te onderscheppen. Dat valt vaak op omdat ze dan bij elke inlogpoging melden dat het inloggen niet gelukt is, waarna ze jouw wachtwoord onderscheppen.

Ik zeg niet dat het zo is, maar ik sluit het niet uit.

hoe verklaar je het dan dat ik wel handmatig kan inloggen op de app maar met exact dezelfde gegevens op de webversie niet?

Wat ik net zei zou kunnen.

Of het is een fout bij Instagram. Wat ik sterk betwijfel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan