Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Goede morgen edmoor,Welkom bij Helpmij
Dat kan bijvoorbeeld zo:
Probeer deze maar eens.
Wel even in de code de tekst MAIL ADRES wijzigen in het mail adres van het te gebruiken account.
Is het probleem dan, dat ik meerdere Hantekeningen heb die ik bij iedere mail kan toevoegen?Dat werkt hier prima.
Heb je wel de handtekening bij het account in Outlook ingevoerd?
Ieder account heeft z'n eigen handtekening in Outlook.
Die voeg je niet zelf toe bij een nieuwe mail, dat doet Outlook.
Dat is de handtekening die wordt gebruikt in mijn voorbeeld.
Bekijk bijlage 383150
Je bent geweldig.Zeker niet vervelend.
Voeg de handtekeningen daar toe zoals ik liet zien.
Een handtekening wordt dan automatisch ingevoegd bj het maken of beantwoorden van een email.
Ook door mijn code.
Dat scheelt je zelf ook weer een paar stappen.
.Subject = "Opdracht " & Sheets("Opdracht").Range("F3") & " " & Sheets("Opdracht").Range("F6")
Ongelofelijk, je bent geweldig.Dat kan je dan zo doen.
Uitgebreider dan nodig, maar maakt het wel duidelijk:
Code:.Subject = "Opdracht " & Sheets("Opdracht").Range("F3") & " " & Sheets("Opdracht").Range("F6")
Dat ga ik dan zeker doen.Helemaal niets, ik doe dit voor m'n plezier, zoals de meeste helpers hier.
Eventuele donaties kunnen aan Helpmij worden gedaan![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.