Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er wordt aangegeven dat de verbinding met de site niet veilig isJij zegt eerst dat de site onbeveiligd is? Post 3 zegt wat anders! Ik kan deze normaal met FF openen en deze site is veilig en heeft een certificaat.
Windows 11proHier perfect te bekijken.
Gebruik je een virusscanner zet die eens uit.
Probeer het eens met een incognito venster in jouw browser.
Leeg van jouw browser eens de cache.
En welk besturing programma gebruik jij.
zomaar een aantal oplossingen.
ik kom er via deze link https://billiards.sooplive.co.kr/schedule?
Wat ik ook probeer het lukt hier nietBij mij ook normaal te bekijken .. Win 11, 24H2 en via Chrome, versie 138.0.7204.97
en daarbij alleen maar de standaard MS-defender .
Op een smartphone wordt het lastig...Heb je de juiste instellingen voor datum en tijd?
Cookies verwijderen.
Zijn de browsers up-to-date?
Voer een sfc /scannow uit.
Ik heb eerder het idee dat @Tuut007 op een vreemde accesspoint via wifi bent aangemeld.Hoe los ik dit op???
Ook op mijn gsm geeft hij dit aan......
Heb je dat bij meerdere sites? Of enkel bij deze, dan kunnen we billiards.sooplive.co.kr even nu als onderwerp houden. Misschien is het zo dat die site niet goed wordt gerouteerd bij IPv6 en wel bij IPv4. Maar ik heb ook wel eens gezien dat een DNS probleem ervoor zorgde dat een bepaalde site niet onder Chrome werkt, vanwege de data-saver. Er zijn genoeg dingen om uit te zoeken, als je met elkaar verbanden vindt.En ik dan?
alleen bij deze siteHeb je dat bij meerdere sites? Of enkel bij deze, dan kunnen we billiards.sooplive.co.kr als onderwerp houden.
Kan je wat meer vertellen over je verbinding? IPv4? IPv6?alleen bij deze site
IPv4 of IPv6 geen idee ben daar een leek in en ken nslookup ook niet ,sorryKan je wat meer vertellen over je verbinding? IPv4? IPv6?
Hoelang heb je dit al? Het kan zijn dat de site net technisch verhuisd is, en dat kan die er eventjes uitliggen.
Heb je al wat gecontroleerd met nslookup?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.