• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel datum automatisch invullen op tweede blad

Hunterr

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2025
Hallo,

Ik heb hulp nodig met het volgende.

Om zeker te zijn dat ik tijdens het voorbereiden niks mis, heb ik op de overzichtspagina (blad 1) alle namen van deelnemers uit een project vermeld samen met de datum dat zij langskomen. Ik vink het af als ik het heb voorbereid.

De namen worden middels een hyperlink doorgestuurd naar de losse bladen (ieder persoon binnen 1 project heeft eigen pagina). Op die pagina wil ik automatisch de datum zien die op blad 1 staat vermeld. Datum moet overeenkomen met de persoon, project en nummer.

Hoe kan ik op de overige bladen de datum laten weergeven, ik heb dit groen gearceerd zodat het duidelijk is.

Groet Hunter

Bijlagen

Ik heb het project niet vermeld op de werkbladen van de personen. Dit had ter verduidelijking op de pagina van de personen kunnen staan.

En waar komt dit vandaan? Doe je dat handmatig invullen?

gebeld
x
afspraak geplandx
auto gegevenx
etcx

Kan je niet eens een realistischer bestandje uploaden?

En waar komt dit vandaan? Doe je dat handmatig invullen?

gebeld
x
afspraak geplandx
auto gegevenx
etcx

Kan je niet eens een realistischer bestandje uploaden?
Heb het aangepast.

Bedoeling is dat ik mensen aanvul op de overzichtspagina, en wil dat de datum automatisch zichtbaar wordt onder de juiste persoon. Zie document. Wellicht verduidelijkt dit het.
Bericht automatisch samengevoegd:

bedoel je zoiets?
Ongeveer, alleen als ik naar jouw formule kijk, dan lijkt alsof alles een voor 1 is overgenomen? Is er een mogelijkheid dat alle datums automatisch worden overgenomen? Zie bestand, wellicht is dit beter uitgelegd.

Bijlagen

Voor elk blad.
Code:
=NAAR.RIJ(FILTER(Overzichtspagina!H6:H14;Overzichtspagina!E6:E14=D3))

Terug
Bovenaan Onderaan