Android tablet.

Lange Pier

Inventaris
Lid geworden
30 dec 2005
Heb een Android tablet van Samsung t.w. een SM-T500 en bij de interne opslag heb je een item Overig, waar of waarmee kun je zien wat daar in staat?

Heb de tool X-plore in gebruik maar kan daar eigenlijk niets mee.

Ik vermoed dat dat vooral bestanden zijn die onderdeel van app's zijn.

De categorie "Overig" is een verzamelnaam voor gegevens die geen specifieke categorie hebben, zoals apps, afbeeldingen of audio. Denk hierbij aan:

• Systeemupdates en systeemdata: Tijdige bestanden die nodig zijn voor het besturingssysteem en voor het installeren van updates.
  • App-cache: Tijdelijke bestanden die apps gebruiken om sneller te laden.
  • Andere data: Diverse bestanden, zoals logs of logs van het systeem, die geen duidelijke plaatsing hebben.

@Lange Pier
Ik heb de SM-T550 die verschilt niet zoveel als die van jou.
1e Ga naar Apparaat onderhoud,
2e Ga naar Opslag, klik rechts boven op de 3 bolletjes,
3e Ga naar opslag instellingen, klik op overige en dan op Verkennen,
Dan krijg je alles te zien wat je maar wilt zien ;)

Dat is de vraag.
dat weet ik, maar dit had je ook bij Aar kunnen zetten ;)
En je had dit ook op internet kunnen vinden hoe je het kan bekijken:

Stappen om de opslag te bekijken:
  1. Open de Instellingen app op uw tablet.
  2. Tik op Apparaatonderhoud.
  3. Tik vervolgens op Opslag beheren.
  4. Hier ziet u een overzicht van de opslagruimte, inclusief de categorie 'Overige'.
Hier ziet u een overzicht van uw opslag, inclusief de categorie 'Overige', die systeembestanden, gecachte gegevens en tijdelijke bestanden van geïnstalleerde apps bevat.

Als u de hoeveelheid opslag in de categorie 'Overige' wilt verminderen, kunt u het beste uw apparaat opruimen. Dit kan gedaan worden door de optie 'Opschonen' te gebruiken in de Apparaatonderhoud-app, wat ook kan helpen om de batterijduur te verlengen.

• Leuk
Waarderingen: Aar
Terug
Bovenaan Onderaan