Opgelost Desktop iconen

Dit topic is als opgelost gemarkeerd

Senso

Inventaris
Lid geworden
13 jun 2016
Besturingssysteem
W10 Pro en W11 Pro
Office versie
Office 2007 H&S en Office 2021 Prof Plus
Wie begrijpt wat hier aan de hand is. Horizontaal staan de iconen ver uit elkaar. Je ziet dat de bestandsnamen belemmerd worden, terwijl er genoeg ruimte is. Dit komt dus omdat er nog een icon tussen te plaatsen is.
Weet iemand hoe dit is op te lossen?

Desktop icons.jpg

Welke Windows is het? Is het niet het klassieke gevalletje van Ctrl+scrollen op je bureaublad of 'Uitlijnen op raster'?

Als je het precies wilt instellen, dan moet je even in je register kijken:

HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Desktop\WindowMetrics

Zoek daar de sleutels:

IconSpacing -> De horizontale afstand tussen pictogrammen.
IconVerticalSpacing -> De verticale afstand tussen pictogrammen.

Ik had je in een ander topic gezegd dat ik je op negeren heb staan. Dus hoe kan ik dan lezen wat jij schrijft. Of begrijp ik die functie niet? Blijkbaar kan Huijb niet zien dat je iemand op negeren hebt staan.

In ieder geval was er maar één deskundige die mij op het goede spoor heeft gezet en dat is Krullenbol.

Ik had je in een ander topic gezegd dat ik je op negeren heb staan. Dus hoe kan ik dan lezen wat jij schrijft. Of begrijp ik die functie niet?
In ieder geval was er maar één deskundige die mij op het goede spoor heeft gezet en dat is Krullenbol.
Dit benadrukt eigenlijk dat die hele negeerfunctie waardeloos is. Haal mij er gewoon uit. Wat nu als ik een advies geef, die als enige correct zou zijn, of een betere oplossing is?

Zet je PM gewoon open en we kunnen alles uitpraten op volwassen wijze.

Laatst bewerkt:

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan