NS app instaleren buiten google account om

ldries46

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2006
Besturingssysteem
Windows 11
Ik moet bij iemand de NS app instaleren. dat moet normaler wijs via playstore. Deze persoon gebruikt Google account en dan kom ik bij het klikken op playstore eerst in een scherm waarin ik van de google account gebruik moet maken. Hoe kan buiten de google account de NS app downloaden

Tenzij je ergens de .apk file van deze app op een veilige manier weet te bemachtigen zal dat niet lukken.

Die wordt alleen via de Google Playstore aangeboden.
Wat is daar mis mee?

Tja. Iemand heeft blijkbaar een Google account op de telefoon, maar wenst die dan niet te gebruiken. Kun je beter de telefoon zonder account installeren. Lost overigens het probleem van de NS app niet op.
Bericht automatisch samengevoegd:

De apk is op meerdere plekken te downloaden. Of die kopieën veilig zijn durf ik absoluut niet te zeggen. De NS zelf biedt geen losse apk aan.

Er is alleen wat mis mee als je de google account gebruikt, dan kan je playstore alleen via die account Daarom wil ik die accoun t niet Degene die me dit heeft gevraagd gebruikt weet maar zelf niet om te gaan met een google account ,dat betekend dat ik niets voor haar kan instaleren
Bericht automatisch samengevoegd:

Is het op de een of andere manier mogelijk een bestaande app op mijn telefoon te kopiëren

De Playstore wordt alleen gebruikt voor het downloaden en installeren.
De gebruiker van de app heeft daarna dat account er niet voor nodig.

Is het op de een of andere manier mogelijk een bestaande app op mijn telefoon te kopiëren
Wat RogerS al zei, dan heb je de APK nodig.
Geen idee of die ergens los te verkrijgen is.

Hier is die NS app wel te vinden als apk:

@krullenbol Maar is die ook veilig? Ik zou alleen een apk installeren als ik die kan downloaden van de maker zelf.

Ik begrijp niet goed waarom een gebruiker om zou moeten gaan met een Google Account. Je maakt (of gebruikt een bestaand) een account en daarna hoef je er niet meer naar om te kijken. Zie niet helemaal het probleem.

Terug
Bovenaan Onderaan