GOOGLE Chromecast V3

Robertusje

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
Ik keek zomaar eens rond voor een chromecast omdat ik begreep dat je via dat apparaatje ook nlziet kunt bekijken.
Maar aangezien ik er verder niets van weet wil ik hier gebruik maken van expertise van iemand hier.
Nadat thuis glasvezel is aangelegd en de kabel niet meer in gebruik is kijken we tv via nlziet. Maar we hebben het vaak dat we in een hotel komen waar geen NL tv is dus vroeg ik me af of we op de tv in het hotel ook de chromecast aan kunnen sluiten en dan via nlziet tv kunnen kijken? Als ik het goed begreep moet je dan de nlziet app op de chromecast downloaden en niet op je tv. Heb ik dat goed begrepen want dan zou ik dat thuis al kunnen doen.

Ik wil er ook weer niet teveel geld aan uitgeven vandaar dat ik zou willen kiezen voor de V3 want gewoon tv is goed genoeg, hoeft geen 4K of wat dan ook te zijn.
Ik hoop even op een reactie.

Ik zag dat hij niet meer te koop is dus dan zou deze een optie zijn:
Dongle

Laatst bewerkt:
Op de Google Chromecast V3 kan je geen apps installeren.
Daarvoor heb je een Chromecast met Google TV nodig.
Zelf heb ik deze inmiddels vervangen door de Google TV Streamer.
google-media-boxen-player-center-audioplayer-vast-google-google-tv-streamer-4k-1.webp
In bijvoorbeeld een hotel heb je dan wel toegang nodig tot een HDMI poort van de betreffende TV en uiteraard Wifi.
Het alternatieve apparaatje dat je laat zien ken ik niet en heb ik dus geen ervaring mee.
Ik lees er niet echt positieve reacties over.
Het ziet er meer uit als iets dat wil meeliften op het succes van de Chromecast met Google TV.

Laatst bewerkt:
Ik lees er niet echt positieve reacties over.
Bij Bol.com zag ik juist wel positieve reviews maar dan zie ik er maar vanaf want op Androidplanet staat ook
Helaas: Chromecast met Google TV nu echt nergens meer te koop.
Bedankt voor je reactie.

Terug
Bovenaan Onderaan