• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Opgelost Score lijst

Dit topic is als opgelost gemarkeerd

anciano

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2011
Beste leden, lastig maar kon het niet vinden op deze site:
Ik heb een scorings lijst gemaakt voor zeilen zie voorbeeld. (ps. niet de nieuwste versie van excel) Alles werkt goed als ik de punten invoer, alleen op het totaal overzicht zie ik niet de mensen terug komen die gelijke punten hebben. Er zijn bv 3 personen met 4 punten, maar in het totaal overzicht staat er maar een persoon met 4 punten. Zou graag willen zien dat iedereen in het overzicht komt ook met gelijke punten. (totaal overzicht staat iets onder op)
Hoop dat het duidelijk is. Ps. blad beveiligd, maar zonder wachtwoord.
Alvast super bedankt.

Bijlagen

Ik heb er een tabel van gemaakt, lijkt mij veel handiger.
Dan kan het eronder waarschijnlijk weg.

Bijlagen

Wat is de 2e sorteer criterium bij gelijke stand?

Ik heb er een tabel van gemaakt, lijkt mij veel handiger.
Dan kan het eronder waarschijnlijk weg.
Ziet er keurig uit en dat is precies wat ik bedoel en zeker eronder is nu overbodig. Super bedankt.
hier een mogelijkheid
Deze komt meer in de buurt van wat ik wilde. Bedankt
hier een mogelijkheid
Bericht automatisch samengevoegd:

hier een mogelijkheid
Beste Popipipo, was een beetje voorbarig, maar alles werkt ok, alleen als ik de namen verander ( of verwijder om nieuwe namen toe te voegen) dan verdwijnt alles en als ik dan een nieuwe naam toevoeg komt deze niet in het lijstje te staan onderop. Wat doe ik fout?

Er stond een haakje verkeerd in deze nu gecorrigeerde formule
PHP:
=IF(C4="";"";SUM(G4:BF4)-0,001*COUNTIF($E$4:E4;E4))
Nu werkt het denk ik wel zo niet dan hoor ik het graag.

Bijlagen

Terug
Bovenaan Onderaan