Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hèhè, voor je bank heb je er eentje nodig b.v. maar die werkt niet op andere dingen, ook het installeren van b.v. die bankapp werkt die van de website weer niet, dat is een andere.Met de camera
Op basis van de zeer uitgebreide omschrijving zou ik zeggen dat het kan liggen aan:
-De gebruikte browser Chrome en Firefox
-De browser cache geleegd
-De computer 2 desktop computers en 1 laptop met win 11
-De internetverbinding Ziggo 1 GB
-De maker van de website Nadra
-Anti-virus programma's Windows Defender
-Popup blokker in je browser uitgezet
-Anti tracker / anti-script extensie in je browser uitgezet
Ik zou ze eens in bovenstaande volgorde beginnen te testen.
Weet je zeker dat het een legitieme QR code is en geen phishing?
Vandaar de vraaag om de URL.
@lady42 En om welke site gaat het? Nadra? heb je hun al benaderd?
Hun benaderen is heel lastig, Ze hebben wel een telefoonnummer, maar das alleen een bandje met info in Urdu. E-mail wordt vaak niet op gereageerd. Das heel lastig, want voornoemde site is de enige mogelijkheid om een visa-permit aan te vragen. Vandaar dus dat ik moet kunnen inloggen.@lady42 En om welke site gaat het? Nadra? heb je hun al benaderd?
Het is wel betrouwbaar, in 2024 heb ik die aangevraagd voor mijn man en gekregen en vorig jaar november voor mijzelf koste 60 euro. Het is trouwens geen visum die je dan krijgt, maar toestemming om het land binnen te komen, bij de douane krijg je dan een visum en dat gaat altijd goed. Die van mijn man loopt dit jaar af in november en dan moet er dus een nieuwe worden aangevraagd. Als je het door een derde partij laat doen dan ben je vaak meer dan het dubbele kwijt.Een visum website in Pakistan?
Dat zou ik sowieso niet vertrouwen.
Kijk eens naar deze en trek je conclusie:
https://visa.nadra.gov.pk
Dit lijkt me betrouwbaarder:
![]()
Pakistan - Visum aanvragen - ANWB Vakantie
Het regelen van een visum voor Pakistan kost vaak veel tijd. Je kunt de afhandeling hiervan gemakkelijk via de ANWB en VisumCentrale laten lopen.www.anwb.nl
Ik zou niet weten wie de beheerders zijn. onderaan de site staat Nadra.Ik heb geen behoefte aan de Pakistaans visum, dus ik raad aan om die beheerders van die website eens te vragen.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.