• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Feest- en belevingsdagen.

Tech8

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2014
Beste forumleden,

Ik heb mij eens bezig gehouden met een kalender te maken waarin alle feest- en belevingsdagen staan, voor België en Nederland, alsook de naamdagen en de weerspreuken.
1775057692536.png

Ook staan er de Islamitische, Joodse, Orthodoxe en Anglicaanse feestdagen bij.

Werkblad is beveiligd zonder paswoord.

Ik zou zeggen, veel plezier ermee.

Groeten,
Tech8

Bijlagen

Heel leuk. Mogelijk kun je ook nog door de dagen scrollen. Zou een leuke update zijn. Gewoon elke dag kijken of er dan mogelijk een gebeurtenis of iets is..

Je zult er ongetwijfeld veel werk in gestoken hebben maar ik vind het maar zeer beperkt bruikbaar.
Alles is beveiligd en verborgen je kunt alleen wat gegevens van vandaag zien.
Het enige wat je kunt veranderen is het jaar in B2 en dan veranderd het jaar in G8 niet eens.
En dan is er niets meer te zien behalve de gegevens in G8:I11 maar die slaan weer niet op het jaartal in B2.
Waarom vasten en pasen in in regel 11 is mij ook een raadsel.

De layout is wel aardig gekozen maar is nogal wat werk aan de winkel om het bestand zo aan te passen dat er wat je wat meer gegevens kunt ziet of opzoeken op een andere datum dan vandaag.

Wat mij betreft is hij op dit moment niet zo bruikbaar/gebruikers vriendelijk ondanks alle gegevens die je erin hebt gestopt.

Dat weet ik ook wel maar het is totaal niet nodig voor de werking van het programma.
Maar ja het is een gewoonte van je om dit te doen zoals je al eens eerder zei.

Terug
Bovenaan Onderaan