• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Power query laadprobleem

Lampie173

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2012
Besturingssysteem
Windows 11 Pro
Office versie
Office 365
Beste allemaal,

Allereerst Fijne Paasdagen toegewenst!

Sinds (heel) kort ben ik mij in Power Query gaan verdiepen.
Ik heb een tabel met transacties gemaakt en die wil ik per week aanvullen, alleen ik zie het laatste CSV bestand niet wel 2 voorlaatste bestanden.
Het laatste bestand heet Transactie-historie_xxxxxxxxxxxxxxxxxx_20260404112813.csv.

Wie kan zeggen ik fout doe, of wat er mis gaat.

groet,

Toon

Bijlagen

• Schermafbeelding 2026-04-04 114930.png
    Schermafbeelding 2026-04-04 114930.png
    70,5 KB · Weergaven: 8
Waar heb je de .csv bestanden opgeslagen?
Kijk eens of dit filmpje je kan helpen.
Om deze inhoud te bekijken, hebben we jouw toestemming nodig om cookies van derden te gebruiken.
Voor meer gedetailleerde informatie, zie onze cookiespagina.

Hoi Peter,

De CSV bestanden worden automatisch in de algemene downloads gezet.

Dus deze staan niet in een aparte map?

Klopt.
En het tabel (Toevoegen1) staat als werkblad in een werkmap met meerdere werkbladen
Bericht automatisch samengevoegd:

Ik heb de tabel (om te testen, hoe werkt dit bla bla bla) eerder samengevoegd en dat lukte toen wel ook stond die CSV in de alg downloads.

Don't forget.

Dit zijn mijn eerste stappen in Power Query

Ik denk dat dit je verder kan helpen. Het komt erop neer dat je een verbinding maakt met de map waar alle .csv-bestanden zijn opgeslagen. Er mogen ook andere bestanden in staan, die je er vervolgens uit kunt filteren.
Dat wordt ook uitgelegd in dat filmpje. Probeer het eens.
Om deze inhoud te bekijken, hebben we jouw toestemming nodig om cookies van derden te gebruiken.
Voor meer gedetailleerde informatie, zie onze cookiespagina.
Bericht automatisch samengevoegd:

Dit zijn mijn eerste stappen in Power Query
Hier wil ik je best mee helpen, want als je Power Query een beetje onder de knie hebt, dan is het een prachtig programma.

Ik zie jou naam idd veel voorbij komen bij dit soort vragen.

Terug
Bovenaan Onderaan