Opgelost Bios unlockcode Dell 5520

Dit topic is als opgelost gemarkeerd

SJJ

Meubilair
Lid geworden
25 nov 2001
Wie kan mij helpen met een unblock code voor mijn Dell Laditude 5520 3FE2 bios.
Ik heb hem gekregen van mijn zoon die had hem gekocht op een veiling van kantoor materiaal.
Maar nu kan ik de boot volgorde niet wijzigen omdat ik niet in de bios kan komen.
Misschien iemand nog een waarde volle tip.
Het volgende heb ik reeds geprobeerd: bios batterij verwijderd maar helaas geen resultaat.

Bedoel je dat er een wachtwoord ingevuld moet worden om in de bios te komen?

AI zegt dit:
To unlock a Dell Latitude 5520 with a "3FE2" suffix, you must obtain a specific master password from Dell Technical Support. Because modern Dell laptops use encrypted BIOS security, older methods like CMOS battery removal or generic generators (e.g., bios-pw.org) generally do not work.

Kan je niet uitzoeken waar deze computer vandaan komt, en kan je niet eens kijken of je zo'n IT-mannetje daarvan kan benaderen?

Kan je niet uitzoeken waar deze computer vandaan komt, en kan je niet eens kijken of je zo'n IT-mannetje daarvan kan benaderen?
Helaas dat is al geprobeerd, kom ik niet verder mee.

Dan kan je beter Dell even vragen...
Ik hoop dat het gaat lukken, want ik hoop dat je een aankoopbewijs van de veiling hebt? En ik hoop ook dat je de Service Tag fysiek op je laptop kan vinden. Hiermee kan Dell je de master-code geven die op jouw computer werkt.

Dan kan je beter Dell even vragen...
Ik hoop dat het gaat lukken, want ik hoop dat je een aankoopbewijs van de veiling hebt? En ik hoop ook dat je de Service Tag fysiek op je laptop kan vinden. Hiermee kan Dell je de master-code geven die op jouw computer werkt.
Ga ik doen, heb al gebeld verbinding viel meerdere keren weg dus we gaan het maar per brief doen.
Rekening alles is aanwezig dat is geen probleem.

Ik denk dat je beter kan bellen. Ik vrees dat een brief hierover niet snel in behandeling wordt genomen.
Zorg voor goed bereik om te bellen.

Terug
Bovenaan Onderaan