gemini live

KimBE

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2015
Hallo,

Ik heb op mijn Galaxy s23 al geruime tijd gemini live maar mijn zoon met hetzelfde toestel heeft het niet. Hij is 17 jaar maar de leeftijd in google is ouder ingesteld.

Heb google app en gemini app al een gereset, toestel herstart, taal op engels gezet, vpn op amerika gezet, ik krijg er geen live knop op.

Ik heb mijn google account eens bijgezet op zijn gsm maar dat hielp ook niet en er is ook geen family account ingesteld. Hij heeft een gewoon gmail account.

Iemand nog een idee wat ik kan doen ?

Open Gemini app handmatig, en kijk of “Gemini Advanced / Live” ergens als toggle of tab verschijnt.
Het kan ook zo zijn dat het nog uitgerold wordt onder andere accounts, en dat je zoon nog even geduld moet bewaren.

Open Gemini app handmatig, en kijk of “Gemini Advanced / Live” ergens als toggle of tab verschijnt.
Het kan ook zo zijn dat het nog uitgerold wordt onder andere accounts, en dat je zoon nog even geduld moet bewaren.
Waar zou dat ergens moeten staan ?
Want bij mij zie ik dat ook niet.

Zie de pijl. Dat is Gemini Live, de natuurlijke spraakassistent.

1000116295.jpg

Dan is Live nog niet uitgerold naar je account.

Heb je de Gemini app al geüpdate?

Leeftijd: Je moet 18 jaar of ouder zijn; kinderaccounts (Family Link) hebben geen toegang.

Accounttype: Het werkt alleen op persoonlijke accounts. Werk- of schoolaccounts (Workspace) zijn vaak geblokkeerd door de beheerder.

Hardware: De telefoon moet minimaal 2 GB RAM hebben en draaien op Android 10 of hoger (of iOS 16+).

Taalinstelling: Soms moet de systeemtaal van de telefoon tijdelijk op Engels worden gezet om de functie te "forceren".

Voldoet het hier allemaal aan?

Leeftijd in google staat op 1999, gewoon gmail account, hardware is ok. Heb de taal even op engels gezet maar deed niets.

Terug
Bovenaan Onderaan